Friday, June 10, 2011

melaka kali ke seratus lapan puloh lima


kalau ke melaka biasanya mesti orang akan cakap-cakap makan seafood dekat umbai selain pegi melawat a famosa di tengah2 panas terik.atau naik beca atau pegi museum atau jonker street atau makan cendol,,atau jumpa baba nyonya,..ah klise sangat.

tapi kalau anda ke melaka cuba cari kelainan menjelajah untuk menikmati coconut shake. kali ke berapa ntah kena kerja dekat melaka perkara yg kesatu dan memang kena cari adalah coconut shake.kalau diikutkan kene hantar bekerja di melaka memang nak muntah dah tapi fikirkan coconut shake ni terus semangat nak ke melaka. *mcm nk kena penampa.



coconut shake yang menambat hati adalah di alai. coconut shake juara. masa ni kali ke 3 minum di sini.apa?tak pernah minum coconut shake??hurmmmm.commonlah ni bukan zaman hang tuah dah minum air kelapa kosong.


coconut shake yang tak berapa sedap atau jatuh di tempat ke 2 adalah di abc tanjung.sebelum simpang masuk pantai tanjung puteri. so-so je. tak capai tahap klimaks.


dan palinggg tak sedap depan pantai puteri. yang ini jatuh tempat ke 3.rasa minum soda je. kalau ada tempat lain sila roger.

dah dapat coconut shake baru boleh buat kerja.


dan tanya soalan ,berapa kilo berat badan abg boleh turun dalam sebulan?"

mesti ambil gambar menunjukkan datang dan buat kerja dengan ketiak bau macam cuka.

uniform baru jpa 2030.

remaja zaman sekarang mmg rosak akhlak.songsang.


maju??ok.lepas ni nak cerita dekat orang kampung dah pernah pegi melaka 185 kali dan makan di umbai 415kali.



tapi tak pernah msk museum kapal.