Monday, June 20, 2011

Merajok

Segala mantera dan tangkal aku rasa dah tak berfungsi bila setiap hari aku perlu hidup dalam kemurungan. proses nak mencari identity diri walau bunyi macm tahi. aku tahu agak macam kepala hotak akulah baru nk cari identity dlm umur yg dah tua bangka.atau mengharap ihsan kasih sayang berganda.lagilah macam,ah bajetlah kau. Ah ah aku tak peduli yang paling penting skrg ni aku mahukan pekerjaan yang awesome.hidup yang lebih awesome.

seriously sekarang aku mcm benci melihat kau yang ada semuanya. Semua yang kau nak tuhan dah kasi. semua yang macam aku nak.

seronoknya jadi macam kau.

Entah ke mana doa-doa aku berterabur. moga Dia makbulkan semua.memang penat asyik meminta-minta dan mengharap benda yang belum sudah. Aku rasa Dia dah dengar tapi tak sempat lagi nak beri.

****************************************************

rasa mcm nk tukar muka mcm liyana fizi.

No comments: