Friday, July 15, 2011

TGIF

bila jumaat mesti semua orang senyum-senyum.good mood.sindrom di pejabat aku kalau tak keluar asgmnt,jam 10 pagi mesti tgk cerekarama ulangan.masing-masing mngadap tv.yang lelaki memang bonuslah lepak makan sampai 3 4 petang lepas solat.muka ceria je masing-masing tengok jam tunggu pukul 6. dan kalau tak ke ikano aku sambung main angry bird sampai jam 6 petang.ah heaven.

kasihan orang-orang goment yang selalu dilabel.sebenanya tak banyak bezanya dgn tempat kerja aku ni. bezanya mesti jawab telefon pejabat walau lepas keluar lunch lama-lama,walau tengah main angry bird.



dan kenapa kalau jumaat makcik meja depan mesti dengar nasyid je.apalah nasib dan salah lagu nasyid di hari-hari biasa?ish ish. dan adakah aku perlu merasa kool atau bersalah mendengar musik dari gabba-gabba di hari jumaat yang penuh barakah dengan memakai jubah serba hitam. aku harap hukumnya tidak haram. ngeeeee~

enjoy your weekend peeps! (ayat klise jumaat.)

:8)


No comments: