Friday, April 6, 2012

Si Loser yang gagah

sepanjang 3 bulan mengganggur kebanyakan kerja kawen dari a sampai z gua usaha sendiri. dr mendesign, melipat, buat bunga telur sampailah membuat doorgift sendiri. disebalik kejantanan gua adalah sedikt bernaluri macam azwan hj ali. ah gua belum hebat lagi mcm blog blog bride to be mcm hazlynda tuh.tapi dia sumber inspirasi tahu. dan baik hati buatkan hantaran.oww! CBL taw yg taja. tgl baju je yg bukan gua jahit. maklumlah sbgai seorang yg kedekut mcm gua ni haruslah kene kerja kuat. Semua di bawah bajet menteri kewangan gua.

dan dengan bangga gua nak lahirkan di sini adalah sebagai penghargaan untuk diri sendiri. hurm dan sebenarnya gua nak cakap gua adalah seorang penganggur yg loser tapi gagah!

sama mcm hal rumah kecik bakal
gua beteduh nanti. kasihan dgn bakal suami nak keluarkan wang upah orang cat. apalah gunanya mengaji art n design tapi upah orang cat. malu gua dgn mat mat endon tu nanti. dgn rela hati gua mtk izin mengecat rumah sendiri sambil menunjukkan muscle di lengan gua. ah lagi sekali gua si loser yang gagah!

gua dah abes cat 3 dinding ni. tapi dah dekat 4 jam gua cuba bukak tong cat yang ke 3 tak boleh jugak. celaka!

gagah wak lu.

No comments: