Friday, September 23, 2011

berita baik untuk stalker ALOY!

sebenarnya nak tumpang bangga sampai menangis dan lap hingus berdarah bila tengok kejayaan rakan-rakan yang dah berjaya menjadi manusia. lagi-lagi kalau dulu memang sampah sekolah. walau dulu sering dihina di euwwww euwwkan oleh budak kelas A akibat duduk di kelas Z. walaulah aku tak kaya macam dr Rozmey dan gagal jadi cantek macam Lisa surihani tapi kebanggan tetap tersemat bila kawan-kawan dari golongan sampah dan kelas Z lebih berjaya dari kelas A. puii.



masa aku tingkatan 1 ada cikgu kata bodoh bodoh bodoh kelas komputer tak pernah ambil.lagi-lagi bila tahu aku berhijrah dari kawasan pedalaman. dan bila terjumpa balik tahun lepas tapi tak sampai hati nak cakap bodoh bodoh la kau cikgu dah tua baru tehegeh-hegeh nak datang kursus belajar kendali website. nasib aku sempat mendabik dada jalan hentak-hentak simen sambil buat muka garang.


bukan saja kawan-kawan yang buka bisnes pegang duit lebat je,,tapi yang sedang menempah nama lagi buat aku bangga.macam aloy. dulu dia memang sampah. dahla sampah ada hati dia cakap dekat aku dah habes sekolah nak jadi pengarah filem.stpm pun ambil 2x. dan sekarang bila tengok kejayaan dia setapak demi setapak aku pulak rasa kena makan sampah.

pengarah teater,pengarah filem,penulis skrip,pelakon teater dan sekarang penulis.


walau dia bukanlah hensem dan terkenal macam aaron ajis tapi dia berani tulis novel pasal kehidupan diri dia. ok,mesti macam nak cakap,.."wtf! nak taw pasai die buat pa. bukan becinta dengan jejari runcing pun nak kena amik taw." tetapi apa yang perlu kamu tahu adalah kejujuran dan keberanian dia bercerita kisah kehidupan suka duka dia dalam buku dan bagi orang baca tanpa memprivasikan diri. jadi baiklah kamu beli sebelum dia dah glamour macam aaron ajis. masa tu tak payah nak cari aku nak pjm novel "NURUL ASYIKIN" . tunggu apa lagi! buat stalker aloy yang minat dia dari darjah 6 pun ini masanya untuk awak ambil peluang kenali aloy dengan lebih dekat lagi.cepat order di sini!





dan jangan tanya siapa nurul asyikin kalau tak baca sampai habes kalau nak kene sepak dengan dia.




kalau dulu dia berebut nak ambil gambar dengan aku dan sekarang terpaksa buat muka peminat ambil gmbar dengan retissssss.




gosip bercinta dengan retisssss jugak? eh eh terupload


dan skrg ni boleh face to face jumpa dia mintak no phone. pergilah tengok teater juta-juta. jangan lupa beli tiket untuk bf sekali dekat sini.


bagi sapa yang dah baca novel nurul asyikin, ini gamba eksklusif gua kasi tayang.



"jaja"



gua gerak dulu sebelum jaja terajang curi gamba dia.


bai!.

Monday, September 12, 2011

haih serba salah betul nak kasi penampa ke penyepak.


hai samat ari raya! hew hew masih bermood raya? mood makan-makan dengan lahapnya, setahun hanya sekali ja sebulan makan free( ayat pemahaman sendiri),.kenduri kawen pun hamboihh kemain. sabtu ahad open house sana sini jalan jem teruk terus boleh bertukar kepada bad mood.


tak habes raya lagi ni mana boleh cerita pasal raya.


dari kurang 4kg naik balik 2kg. haih perut dah buncit sangat. jom aerobik sama-sama!







p/s: jangan lupa lap muntah lontong tu.kikikikihihihihihihihihihi.( gelak pondan pleas). sorry y'all kalau terspoilkan mood raya :P