Monday, April 9, 2012

Monolog dalaman

perkahwinan bukanlah satu ending story yang bahagia tapi satu permulaan hidup yang baru sebenarnya.

dalam keadaan kusut masai serabut skrg ni setelkan semua hal di saat genting Allah tak lupa selitkan mcm mcm dugaan dan ujian. aku dah kebas. dari awal tahun aku dh lalui. jadi aku tak perlu nak tanya tuhan lagi kenapa mesti aku dan aku dan aku yg dia pilih. senang, jawapannya sb akukan kuat mcm mask rider.

soal rezeki aku yg tak sampai sampai walhal aku selalu dgr org sebut rezeki kawen. selagi aku cukup makan dan pakai aku kira masih berezkilah. alhamdulillah.

aku bukan nk merungut sebenarnya. tapi merenung hidup yg bakal aku lalui nanti. dgn pasangan hidup yg aku pilih aku rasa aku harus buat satu pilihan untuk hidup. yang boleh beri ruang utk pasangan aku hidup bahagia sebab aku dah habis selfish skrg ni. dari segi hati.

dan aku memilih pasangan aku yg ini sebab aku yg begini. aku mahu hidup aku lengkap dan dilengkapi walhal kasihan dia.

sehidup semati susah senang sama sama memang ikrar aku dr dulu lagi.alhamdulillah spnjang 8 tahun tak pernah ingkar.aku kira satu pencapaian yg hebat.


tapi untuk kali ini aku tak berjanji apa apa dan takut untuk mengharap,


sememangnya yang bahagia itu cuma satu tapi akan datang untuk yg kedua.




ya untuk kamu.

No comments: