Tuesday, October 16, 2012

ubi goncang pleas

lepas masuk hospital akibat dhydrated perasaan untuk makan itu dan ini makin membuak-buak. dan kadang-kadang rasa mcm fedup nk mkn itu ini sebab akan membazir.- muntah balik.

apakan daya dah memang adat resam perempuan menandung. walaupun dah masuk second trimester muntah-muntah still ada lagi. T__T bilakah akan berakhir ?? setakat ni takde nk mengidam daging landak daging rusa bagai.syukur~ bahaha.apa yang ajaib lagi pelik adalah semua perasaan teringin akan datang masa tidur dan mimpi. 2hari mimpi mengunyah sambal ns lemak malis corner. apakah? terus 2 minggu berturut ke malis.hew hew. dan insiden plg tak boleh nk ingat adalah pabila mengigau makan sundae mcd! OMG. sambil tidur sambil nikmati eskrem. bila husband kejut dr tidur..wuaaaa betapa malunya iols! berdekah tgh malam tgk gelagat ibu menandung mngada.kbai.

betullah kata orang kadang-kadang menandung ini mmg magis. banyak persamaan yebi dgn apak setakat ni. dulu tak makan pedas sekarang mmg kena hadap benda pedas mcm apak dia.makan benda manis aku akan muntah teruk.apa yg aku nk makan itulah apak nk makan. pernah sama-sama teringin nk mkn durian belanda.walhal aku diam je mls nk bgtaw dia last2 dia kata nk mkn durian belandalah :) . pegi kedai makan sama-sama ambil menu yg sama. dan sama-sama gilakan mangga! weuuuuuuuu.
bila aku stress dekat opis yebi pon mcm buat hal apak mcm dapat rasa je,terus call. instnct sungguh. anak bapak!

minggu lepas ke GM plaza dan terjumpa makanan rare!betul-betul depan GM plaza chow kit.

ubi goncang!


sekarang sapa nk tolong aku ni. ha kan dh kata ibu menandung memang mengada. kbai!