Friday, February 29, 2008

::deMam pilihanRy::

lame xmengupdate blog neh heh,..bz kot or mls nk tuleh,..xder pe2 yg interestingla mg neh,.. bz ngn liputan plhnry...n mud xbaik jeh hahahahaha(jiwe kacau)
smlm off day so arinih lik keje lik cm mls pon der,...kelmarin aku g wat liputan psl kempen plhnry n perang poster,...mak aihh mmgla owg juai poster n bendera tuh kaye,..tp 5 thn skali la muahahahahaha,..
g jln tar nk intebiu org psi mud plhnry kali neh,..hampeh aku mmg hangen gle rakyat malaysia yg xspoting lgsg,..huh! aku neh dh cm juai brg jeh g kat dieowg tp xnk lyn taikla!!aku hanye menjlnkan tgs jeh k,..lst2 mmg aku xdpt bwk lik bhn pon,..tepksela create story lain,..hangen jeh!
mmgla undi itu rahsia,..aku xkesahla nk undi sape2 pon tp ks la kejesame,..mcm2 alasanla

"xtawla nk kate pe,
"makcik xnk glamerla,
"sy xtaw pe2 psl plhnry,
"no komen,..(mmg aku menci kalu org jwb ginih!)

pe2 je la wahai rakyat malaysia oiii,,..yg pntg aman n makmur,..

No comments: