Wednesday, May 5, 2010

::i LoVe You BeBi::

sejak akhir-akhir ni aku mcm terlalu suka pada org yg pakai braces. nth knp jgn ty sb aku rase mcm comellah. xkira laki atau perempuan aku mesti nk tgk 2 3 x. ye saya suka. siapa kate org pakai braces xde daya tarikan? smpaikan yayeed mcm agak berang sedikit bila aku pakse dia pakai braces, wakaka. die kata aku perempuan pelik.kejadian ini berlaku lepas nonton pisau cukur tahun bile nth. siapa yg pernah nonton mesti taw sebab apa siapa pakai braces npk comel ;p

kita suka orang pon nk mrh.lagi baik dr kau tiba-tiba xsuka orang tanpa sebab. lainlah kalau perangai yang kau rasa menjengkelkan nak benci dlm diam xapa.xslh kdg2 kita suka pada orgkan?.lagi mcm pelik kalau tiba-tiba kau xsuka si polan sebab si polan tu pernah gaduh dgn kwn baik kau atau kawan kau benci si polan tu sgt2.walau xada kene ngena dgn kau. bunyi mcm pelik tapi benar.

aku jarang-jarang benci orang.(jarang-jarang dgn xpernah mksud die berbeda, ok.)melainkan ada makhluk yg tiba-tiba sengaja cari pasal tanpa sebab yang munasabah.memang aku akan listkanlah antara makhluk-makhluk yang akan dilapah atau akan aku tembak mati kalau negara tiba-tiba diistihar darurat.

*jaga-jaga

tapi kalu kau tiba-tiba dibenci orang mcmana? ok skrg kalau kau kau kau dan kau xsuka sama aku sila listkan sebab musabab.aku akan coba beri apa yg kau mahu, ok?tapi kalau kau kata kau xsuka pada aku sebab rupa atau fizikal aku, kau terus discuss dgn tuhan lagi senang, ok.

kau igt senangke nak bagi org suka pada kau.lagi-lagi kau nk dia peluk cium kau dgn tiba-tiba,. senang cerita kalau kau xsuka dtg jmpa dan beritahu knp.tapi kalau kau kata nak aku py sifat keperibadian yg redup-redup mata memandang mcm lisa surihani,..aku rasa kau mcm sikit gila. lisa tu xsehebat mana.betullah.

apa kau igt xrunsingke bila org yg xsuka kau tu melibatkan masa depan yg kau nk bina?

kasihan kan aku?


*nanges.


7 comments:

sue said...

eleh sudah la weyh...takat pasal mamat nie rupenya!!! ceyh.. aku ingt selepas aku pakai ko rase aku makin comel..eeeeeeeyaks!!! hahahah teeeeetttt

sophisticated bridezilla said...

kAhkahkHakHAkAkhAKhKahKAhKAHkHakHakhakhakhAKhKAhkahkHAkhKAhKahkHAkHakhakHAkhAKhahkAHkHAKha

kasi aku gelak dulu.

1 -
sebenarnye dulu pon ko suke kat aku kan? sbb aku pakai braces! ko kan 2nd lessy aku.

2 -
mamat ni, aku pon sudah jatoh tangge ngan mamat bnm nih. hensem sgt weh! grrrrrrrrrrrrrrrrr ROAR!

3- ko sponsor yayed pakai, kompem nak, gigi die yg cantek HKEhkHekHEe

FareeZan said...

sue: hoihoi......... smlm aku kenyit mate dkt kau tu apa? xkan aku trus nk kata i suke u la bebi.ahaks! xpe u ttp shomel. auww
-pakai braces pon bole kurus serius xtipu kan sue.

betty: hahahaha.sadap u. ye la bebi dl i py nafsu xsama mcm skrg. skrg lgi mcm sukelah. ok u pakai braces blk skrg..

yayed ttp dgn gigi rabbit. AFUNDI masuk bebi SHAHIR pleaz.jgn smpai aku pakai braces huh!

Anonymous said...

oww.patutla ko penah cuba raba aku dlm class masa zaman aku pakai braces.ckp je la nak.leyh kita beli dawai kat kedai D.I.Y pastu aku leyh tlg pasangkan.i leb yu too bebi.

FareeZan said...

ok aku mcm takut sket ble kesemua komen di atas ni adalah persatuan pemakai braces UTAR.

bebi aween kuncham: shah alam seksyen mane ade kedai dawai D.I.Y tu?mg dpn lets..hahaha.ala i raba u pon xluaklah.walau u dh bk braces im still loving you lah! ahaks

haih.igt adela jejaka braces yg komen bila post en3 ni,semua lesbian yg tgl komen aduh.pyh jd lessy terhebat ni. *sigh*

sophisticated bridezilla said...

bebi shahir i dah vote okeh!!! abeh bill aku, terkuor lak. babi iwan/daus patot kuor kEHkehkHeKehkHee

bebi shahir, we leb u. forever!!

weh, lessy terhebat? pengsan 3hari aku dgr~

FareeZan said...

hehehehe.
*ngam abes! (jgn lupe idung.tatau surh aween tjk.)