Tuesday, May 11, 2010

::PenganTin baRu taK baru sanGatLah::

akibat hasil fotografi yg tak memuaskan di melaka pasangan pengantin yang memang gile bergambar sanggup buat outdoor photoshoot lagi sekali walau dh 2 bln jd pengantin.aha... dorg mmg pelik.*peringatan jugak buat pasangan pengantin sila jgn tertipu.buat pihan yg terbaik taw sb tu kene servey,..rugi je duit nanti byr mhl hasil nth ape2 nth. eh,eh ni bukan blog kawen-kawen.hehehe.

kali ni elmi wartawan serba boleh diberi sekali lagi tugas sbgai photographer rasmi.


mie thnx sb tingat amik gnba ni utk aku ltk dkt blog ;p melaka yg byk t.light dan roadblock.hai rina.
mari lihat hasil elmi dan sedikit hasil dr saya yg nth ape-ape ;p



antara tujuan lain...makan besar kawen-kawen.yeay! destinasi pilihan slps umbai dan duyung(sediakan parkir yg baik & mencukupi pleaz ;p) kami mkn di alai.


sebahagian yg smpai dl.


adalah dimaklumkan sila cal dan order dl sblm nk dtg sini sb berjamla tg mkanan,lupa nk amik no phonelah :P mlm minggu mmglah ramai. tpi mknan kat sini oklah dan plg penting harga berpatutan.murah. terima kasih pengantin buat perut kami meletop.


nak jugak.

6 comments:

Anonymous said...

cbok je ank pkistan nie..

FareeZan said...

farezPEHABESAR: lantakla.ko yg sibuk kat blog aku.blueeks.

aku edit gnba ko jd gemok br taw.

intan kurus said...

selamat pengantin baru farezzz.cantik ikat samping.=)

FareeZan said...

intanGEMOK: oi dhla br nk singgah huh.sampin ke samping mok?pegi buat spelling bee dgn mak kau skrg!

Anonymous said...

xnak parkir full dtg weekday la bebi

adilarha said...

jjadi pingin cepat cepat jadi pengantin juga neh...