Thursday, March 3, 2011

ketinggian masa darjah 6 yang kekal sekarang buat aku bangga walau sudah 27

Aku yang kira-kira 27 tahun dulu yang sudah ditetapkan kononnya mahu ada ini itu, hidup dengan penuh begitu begini,sudah ada itu ini,punya semuanya. pendek cerita happy endinglah life bila umur 27.

27 aku yang sekarang masih tak punya apa-apa. Dan kalau keajaiban berlaku aku nak minta balik pada 27 tahun yang dulu. aku nak padam semua angan harapan cita-cita dan bagitau mak dan kader baba jangan pernah ada angan tentang kehidupan aku pada usia 27 tahun setiap kali mereka dodoikan aku.

Untuk aku jugak.jangan nak mengada masa sekolah tulis cita-cita yang tinggi dalam biodata atau karangan masa 20 tahun yang dulu.cukuplah setakat makanan, minuman kegemaran.lelaki idaman pun tak payah.

Takada beza kalau aku pohon pada usia 72 aku yang akan datang masih lagi punya gigi yang penuh,cantik jelita bergetah macam sekarang.

kan?


Terima kasih mengingatkan saya dan meraikan saya yang dah masuk 27 dan masih kosong takada apa-apa.walau apa pun,alhamdulillah masih bernafas,sihat tubuh badan pada tahun yang ke 27 ini.

dan terima kasih mak dan kader baba atas nama cinta berdua aku wujud pada hari ini.












hadiah mana?

5 comments:

.sweet-ants. said...

nak wish jgk x kire. semoga fareezan di temukan dgn lelaki yg baik dlm usia 2 ni.

CouLeur de Chiqu3 said...

igt hg je ke yg angn impi itu ini...hahaha..

xpe beb..target..doa bnyak2..insyallah Allah makbul..

selamat maju jaya dalm idop duani +akhirat !!
dapt bopren dan boleh trus kawen ..
igt wehh..tua dah...hahaha


selamat hari tua kakak !!

Anonymous said...

ahahahaha.awak ni kelaka la.ahahahah.awak ni.mmg lucu sgt.ahahaha.dah dah.angan2 dah nak jd kenyataan.jgn nak ckp tidak2.mak cilikan mulot ko nanti

-mak-

FareeZan said...

sweetants: terima kasih terima kasih.amin

kecik: untung jd kau umo 35 pon tetap comel.aha

mak enon: aha aha aha .kelakarlah ni

Anonymous said...

dh la pendek gmok lak tu~jambu