Friday, July 1, 2011

Antara Benci dan rindu


"Azrul,aku mintak maaf.aku rasa kita tak sesuai bersama,."

dengan penuh sayu azrul tunduk menahan sebak.perlahan-lahan dia cuba bersuara.
"tapi kenapa Lisa?kita saling mencintai bukan.?"

"kau miskin.keluarga aku orang kaya.aku berkelulusan ijazah luar negara.aku lebih pentingkan duniawi memandangkan ekonomi negara yang semakin mempengaruhi kuasa kehendak."Lisa membalas tanpa rasa bersalah.

"aku hinalah sekarang? kau lebih pentingkan duniawi,harta benda dari nilai sebuah cinta."..kali ini suara Azrul tegas. Lisa terdiam.

"kau jawab betul-betul Lisa kau mesti dah ada calon yang lain."desak Azrul

Lisa menggengam tangan Azrul.matanya merenung sayu wajah kesayangannya itu.belum sempat Lisa bersuara,air mata Azrul mula bergenang.

"commonlah Azrul kau jadi jantan strong boleh tak,letih aku nak tengok kau menangis tiap kali aku mintak putus.dasar jantan tak strong!"

err.

hurmmm.

???????.


arghh!.... .....maaflah aloy. gua dh ckp gua tak berbakat.baca novel pon tak pernah.lu nak suruh gua tulis novel.hilang akal apa.

tapi berita baik buat awak semua yang berbakat dalam penulisan novel! ok sekarang pegi belog aloy. boleh buat novel,..boleh glamor dah boleh buat cerita drama mcm nora elena dan boleh riak-riak kalau dah glamer.





aloy bak 5 kupang. komisen.



No comments: