Tuesday, February 14, 2012

Ini serius

kalau datang mood gila aku mmg lupa hal remeh temeh hal sedih hal hidup hal segala hal.

im jobless. gara gara company aku tender dengan kerajaan. pru punya hal,bajet kerajaan punya hal. entah siapa yang aku nak fakerkan. orang loser yg goyang kaki mcm aku walau gaji jalan sampai april patutnya tak payh fikir lagi hal kerja. nanti-nanti.

aku dah cuba rilek rilek tak payah cari kerja dulu. prektis jd suri rumah.! puii kepala hotak. tk kena dengan jiwa aku rupanya.

mungkin pintu rezeki tak terbuka lagi.aku tak henti henti panjangkan doa. guna jobstreet jgn ceritalah. sikit pon aku tak percaya. tahilah!

kader baba je tahu hal ni. nsb dia cool. yg lain semua tak tahu. argh penat belakon tahu tak. malas nak susahkan hati orang tua.

dah tak payah banyak cerita, sekarang ni ada keje kosong ke tak? gua serius ni! email gua kalau nak bagi kerja.

cencorot213@yahoo.com



kalau xde keje dlm bln ni igt igt nak p audition mentor ramlah ram.

No comments: