Tuesday, February 7, 2012

Kekasih tulis namaku di dalam diari hatimu

"berhentilah membuka aib sendiri dengan poskan status mood tidak baik sakit hati dan sbgainya di fb twitter dan laman sosial yg lain."

bila baca twitter sham kamikaze ni tersentap kejap.

kadang kadang memang rasa dah tak bebas nak maki org, nak mengadu domba tentang perasaan sendiri dekat fb dekat blog dekt twitter sebab semua boleh baca semua boleh rasa semua boleh menilai perangai meroyan gua. stalker pon tak banyak kerja nak kena korek korek cerita. rasa macam menyesal tak guna nama pelsu mcm nama zaiton dekat semua akaun.

gua kalau maki pon selalu jugak lps sana sini kalau nak sedih sedih pon nak tulis status jugak.bodo betul mmg mtk sedekah simpati dan perhatian. nak bejiwang jiwang i lebiu biu pon memang kena niat bagitaw dekat 1 juta friends yg gua ada. "gua tgh bahagia oii!" seolah mcm bf gua takde phone atau pekak.

tapi bila org dok komen itu ini gua kata ske ati gua lah gua py akaun.!

sekarang gua tak byk hapdate status sebab gua takde menda nak tulis. gua dah tak hip.

kejadah gua nk mencelah kalu topik susu anak perah susula. takpon nak komen gambar kwn2 gua yg pegi becuti luar negara walau tak byr hutang ptptn. terganggu emosi gua yg tersenarai dalam senarai hitam ptptn ni karang.

itu belum lagi yg mengguris perasaan gua dengan status suami lah hubbylah lebiu lebiu walau sekatil serumah.yang ddk jauh tu lain ceritalah. argh gua pon ada nafsu ok.

gua berazam bila dah ada hubby dubby 5 orang anak anak comel gua akan kembali menulis status status macam lu orang. sekarang hidup
gua belum osem. tunggu!

paling celaka takat ni gua baca dekat twitter "tgh makan jambu yang sayang belikan."


HARAM JADAH BETUL.

No comments: