Friday, April 18, 2008

::CroCs::


aku sangat ske dgn ini kasutla..arituh nk g bli tp xder saiz ,..hehe yela kan kaki aku neh kaki saiz bdk2..kasut neh plak kategori gadis remaja ALICE name kst neh,..hurrmm aku tg je la nxt mnth tgk kat mid nth,..tp aku ske kaler merah ngn itamla,..kaler2 lain cm xbesh jeh,..


sgt slesa kst neh sesuai utk besantai,..arge? ala aku lupe nanti aku dah bli aku g taw keh...



yang ini pun npk menarik gak,..hurmm sgt slesa smlm aku tgk kat 8tv der lak kst crocs yg br kua neh,..hurrmmm sgt cantik juga utk g jejln,..n sgt sesuai g jejln kat pantai..















6 comments:

Lily.Lulu. said...

blog sudah kaler itam .. senang skit mau baca .. hehehe


kasot crocs atas sekali tuh cun .. merah menyaa ..

yang bawah tuh pun cantik .. tuh crocs jugak ke yang ???

f a r e E z a N said...

lily> aku tiru ko wane itam heheh itam itu unggul..
aah dua2 crocs gak sgt cantek,.saiz ko musti ader heh

cuya said...

kita pun nk grab satu kasut crocs ni...tapi yang highheel punya...nampak menarik....harga dlm rm169...tapi tak tergrab lagi ni...hehehe

Lily.Lulu. said...

aku kaki size 7 .. x 7 .. size 8 .. gedabak beso skit .. hahaha !!

:D

itam tuh cun . senang nak match ngan macam2 warna

applepie said...

ermm..canteknyer kasut crocs tuh..haih biler arr nak dapat..

f a r e E z a N said...

ok kwn2 semua gj bln dpn sume li ok hehehe