Saturday, April 26, 2008

::tinGat pLak...::

~td aku g cbn,..der netball game antare cbn dgn kolej tunku kurshiah,..dieowg berentap tuk piala tuanku najihah...mmm sudah pastinye juare 7 thn sape lagi kalu xcbn,..thn neh pon dieowg juare gak,.sgt bes,,bapak py gle terror dieowg maen,..aku bygkan gak kalu lak aku tetibe kene tarik maen td,.huh! mmg asma trus aku kat situ,..kene baling ngn botol2 airla jawapnye huh! xtelarat aku nk kejo bola..hikhik




~bling,,bling.................................................................................


tingat lak ms zmn skolah aku..heh *versi banganla la plak heh,..bkn banganla tingat jeh,..

~aku mmg bkn dak sepot kat skolah,...kalu ari sukan tuh mmgla aku leh kire bp kali jeh aku dtg utk latihanker,pemilihan ker..kalu wajib kene dtg aku dtg jeh dok betenggek ngn geng2 aku hehe..smbil2 mencuci mate hahahahaha jht gle dl..(skunk pon :P)...

tp aku xla sekeji alam xbesukan langsung,..kat sek rendah aku main bola tampar,..hurrmm wakil sekolah ngn daerah taw,..walaupon tapak tgn aku kecik tp aku tepilih gak la,..*pe kene ngene ngn tapak tgn neh adeh! mereng tul..mksd aku tgn aku la..

kat skolah menengah lak aku BARU BLAJA main bola baling,..br blaja?dh msk skolah mngh 2 hehehe ternyata aku xminat,,hoki pon,hurrmm xminat,..bola jaring?lgla aku xske sb aku cpt semput huhu..lagipon aku ske main baling jeh bola xtgk sape hehehe..tp aku adalah seorg srikandi skolah eceh,..aku msk team silat gayong smpi belt merah taw..siap calit 1 lg huhu jgn xsgke aku penah wakil skolah ngn wakil daerah..waachha!


ala tapi disebabkan silatla gak aku py tulang pongkok neh sedikit rusak huhu sakitla efect die smpai skunk xleh ddk lame2,..n xleh wat xtvt yg lasak2 sgt,..tp aku sgt suke same itu kngn ms besilat ngn geng2 aku kat sek. huhuhu sape yg join silat neh kunun2 nyer geng ganasla dak2 laki ader yg anti,..huh aleh cetek gle otak dieowg

~skrg aku mane der ms nk bskn,..ms kt itm maen futsal jeh 2 pon ske2,..tp xla main sgt sb aku xleh aktif sgt kang pth riuk plk,..ala padehal pemalaskan? hurmm...


2 comments:

..izza.. said...

waa...teringat gak masa zaman skolah dulu...active main netball ngan hoki n aerobic..siap kene warning ngan cikgu math lg sbb active sgt..

MOLY said...

skolah cbn ke dulu ?