Thursday, June 3, 2010

::APA INGAT KALAU TAK DATANG BULAN TAK BOLEH MARAHKE::

walau kulit aku berlainan warna tapi kita sebangsa.walau aku bermata 4 tapi kita sama-sama ada mata dan boleh lihat cahaya.walau aku kerdil kau besar tp kita tetap sama-sama cukup sifat.

sifat.

ok sama-sama cukup sifat xbermakna sifat kita sama.itu mmg payah nak sama.memang kadang-kadang sifat aku mcm singa betina jadian.tapi percayalah sekejap aja.atau kadang-kadang.kalau dalam keadaan tertekan bila buat kerja mcm kuli batak dan kau tak mahu dengar kata.

tapi kau pernah tengak aku mcm kucing parsi yang sangat manja kan.itu sifat aku yang sebenar.seriuslah.

kau dengan aku xbanyak beza.mak bapak kita pon bukan ada share.kau dengan aku tetap kena sama-sama bayar cukai dekat kerajaan walau aku buat-buat mcm lupa.

jadi mari kita buat kerja sama-sama.sama-sama maksudnya bekerjasama.sama-sama yg akan kena pundek kalau hasil xserupa diminta.

faham x sama-sama itu satu. jangan kira aku di atas kau di bawah di tepi atau sekadar di pinggiran.itu tak penting.hasil mesti sama-sama.

tapi sekarang aku kena pundex sorang-sorang apa crita?

profesional waklu.

5 comments:

Anonymous said...

alamak tuan director tgh marahke ni.im sorry (nada macam raja lawak)

Firol said...

ni memg hangin betul nadanya

aloy_paradoks said...

eh,, dah pandai cakap pundex?

fareezan said...

anon: ape director director? nk kene?

firol: aah hangin kus kus datang

aloy: lu pehal br nk dtg cni.jgn sombong sgtla datuk.

Tukang cerita said...

oh,,,knp...knp...dan knp?
sabar sis!