Sunday, August 8, 2010

::salam Puasa::

pejam celik pejam celik nk jmpa ramadhan balik.
masa memang selalu cepat.semoga ramadhan kali ni
kita semua diberi kesempatan sihat tubuh badan untuk sama-sama berpuasa.

bila bulan puasa surau masjid mesti penuh.
barulah nk bukak blk quran.
tak nk mengalah plak tu bukak puasa merata sana sini.
membazir dekat pasar ramadhan toksah ckpla.

sama-sama kita ingatkan pd diri sendiri jangan jadikan amalan di bulan puasa sbgai satu budaya pulak,ok.

maaf segala cacat cela yg ada pada saya serta mohon buang segala dendam pada saya.semoga kita sama-sama peroleh ganjaran pd ramadhan kali ini.maaf zahir batin.

selamat menyambut puasa :)



6 comments:

Tukang cerita said...

selamat menyambut ramadhan yg mulia, eezan....
:)

.sweet-ants. said...

ramadhan n aidilfitri taun ni nk bsederhana je..insAllah

dee said...

slmt berpuasa teman blogger ku! ^^

♥ hazlynda kushairi ♥ said...

salam ramadhan.

takmo drive thru.
takmo maggi ms lunch.
takmo pretend jadi bukan melayu!
KAhkAHkHAkAHkAHkHA =p

FareeZan said...

kak nurul: sama-samalah kita..harap sgt dpt pose penuh >.<

sweetants: bagus.jgn membazir.bak cni duit raye :P

dee: selamat berpose jugak teman bloggerku!!! hehehe

bettylapia yg dh nk kawen:deyy minachi!!! hahahaha kejikan ko!dose taw!! bgtaaw mak tok!hahahahaha,.

♥ hazlynda kushairi ♥ said...

dey dey.... dah kuor dah tu!
maktok aku senyum je (=