Tuesday, November 23, 2010

::HaWai::

sabtu malam lepas bergegas-gegas pulang ke perak menumpang jaja semata-mata mahu memeluk dan mengucup pipi teman baik dari sekolah dulu. ita kehilangan ayah akibat pendarahan otak.


"aku dh jd ank yatim.satu geng dh dgn roxy dgn ejan ter."

ok sedeyh.

cerita sedih, gembira, terluka, memadu kasih, sejak zaman sekolah lagi akan kami lemparkan di sini



ya.gerai feveret kami di hawai. jgn nk tipu sangatlah. tapi betul nama gerai dia hawai.

ais kacang dan ais kepal mmg bosan.jadi kamu boleh beralih arah minum pelbagai ais kepal di sini. kemestian kami sejak sekolah dan masa zaman bercinta dgn monyet. *ice kokocrunch.

asam boy irin.

lychee ice ice baby ita.


dan makanan rasmi adalah lakseeeeeeee. mee kicap mee bandung mee lain-lain pon ade.. rojak buah bersama keropok mony pon makanan femes kat gerai ni.

lokasi bersebelahan dgn sekolah menengah convent teluk intan bersebelahan dgn hotel anson.maka gerai ni pastinya di teluk intan perak.

dan jangan berangan nk tengok perempuan pakai sekert daun kelapa dan bra tempurung mcm dekat hawaii.

5 comments:

aloy_paradoks said...

aku juga berazam utk makan kembali di gerai itu suatu hari nanti.

FareeZan said...

aloy: ko layan ke gerai2 ni lagi beb? yelah..........

aloy_paradoks said...

ham jadah.... org kaya macam kau pun boleh layan,,, ini pulak aku yang sekadar mamat skuter ni..

Tukang cerita said...

cis! tertipu daku...
ingat mmg btoi2 pi hawai...
yeeehaaa......

CouLeur de Chiqu3 said...

takziah untuk bapak kwn ko tuh ~

wahh ko bab makan mmg x lepas kan??
hoho..byk betol jenis icenye..cam best je...!nk jugakkk !!