Friday, August 5, 2011

Bobby brown


manusia sekarang memang betul-betul hati kering. buat salah sikit nekad membunuh. pergh memang semangat komunis. kalau tak bunuh bakar hidup-hidup. bunuh bunuh kerat kerat bakar bakar dah jadi hal biasa. kus semangat.

cemerlang macamana pun kita tinggi mana pun
pangkat kita kalau tak semai tak bina sahsiah dalam jiwa dan rohani itulah jadinya. walau dari lahir dah dicanai ibu bapa dah diazan diqamat.

kalau dah bunuh orang pon tak payah nak pikir panjang apatah lagi haiwankan?eh ini bukan merujuk kepada kes terbunuh kucing aritulah. ini kes kucing terbaru. mesti nak tuduh kitew terbunuh kucen lagi lewww tewww.

bukan.

ini lagi azab dan sedih.bobby beranak lagi. memang produktif dengan jantan mana pon die layan.sampailah 6 ekor anak luar nikah selamat dilahirkan minggu lepas. akibatnya jiran sebelah tak dapat nak terima anak haram dan ibu pelacur macam bobby direportnya kepada tuan rumah kami. dan tuan rumah terus kate, no pets allowed! akibat bau tahi kucen melampau walau berak dalam pasir khas.


maka dengan berat hati diana si pemilik kucing memikirkan jalan untuk selamatkan kucing kesayangannya.satu tempat penjagaan dan perlindungan kucing popular di ampang telah dirujuk.dan amatlah terkejut sebab kucing perlu disaring dan kalau ada penyakit kucing akan dibunuh dengan suntikan.OMG!kalau kucing ok akan dijaga dan tunggu penjaga angkat. apa makna tempat perlindungan dan penjagaan kalau macam tu?seharusnya buatlah rawatan bagi kucing yang ada penyakit. adopt and save a life? ah pentipu!

dahlah hantar kucing pun bayar ratusan.kebetulan ada seorang apek(bukan BEKAS tunang jejari tembam mengigit jari) pun hantar anjing terbiar ke pusat tu. mau tak kene maki kalau nk selamatkan haiwan sampai sana kau kena bayar dan kene tunggu keputusan haiwan tu kena bunuh atau tak. mungkin ada reason pihak penjagaan kucin tu sendiri tapi mungkin boleh ambil alternatif lain.


kasihan nasib bobby dan anak-anaknya menunggu keputusan antara hidup dan mati.kalaulah bobby pandai bercakap mcm catdog kan senang. ketuk pintu dan tumpang berak kat tandas rumah jiran-jiran.


No comments: