Thursday, November 17, 2011

Budak Hingusan


kalau diberi pilihan aku lebih rela terkena cirit birit dari dapat selsema. kalau cirit birit boleh tidur dan baring sebelum sampai masa kena berak. tapi kalau selsema tak boleh tidur hingus menderas laju tekak sakit ditambah dengan asma. lagi-lagi suara sengau tune lari dah macam pondan.

masalah selsema dan budak hingusan memang sudah sebati dari dulu lagi.dan sampai dah lali hingus keluar pun tak perasan. smpai kene tegur,"eh ingus keluar!' ok.malu. dan kalau bf awak lapkan air mata awak bf saya lapkan hingus tahu! suit mcm tahi hidung.pheww! ok itu kelebihan selsema dalam sejuta.bai.

atau saya lebih dikenali. "oh reporter u yang comel-comel tapi selsema tu eh." hewhew! ketua pengarah ingt i sebab hingus.pffffft! selalunya setiap pagi aku akan bersin dan selsema selama sejam. yes itu rutin seharian. atau dalam keadaan panas selsema juga boleh berlaku. pelbagai rawatan dah buat.macam-macam ubat dah sumbat dalam hidung. dan paling benci minggu lepas pergi check up hospital ampang katanya takada kena mengena dengan paru-paru. tapi asma dan resdung.

takpe next year aku buat appoinment jumpa pakar hidung. dan pakar bedah plastik sebab



Kim kardashian kata dia derma hidung dekat aku. pakej bulu mata sekali. tq kim muah.



No comments: