Tuesday, June 5, 2012

gua dah kawen hoi!

lepas dah dapat suami gua lupalah ada blog. maafkan gua. melayan suami
lagi seronok dr melayan blog. ha! ha!

alhamdulillah kedua dua majelis berjalan dgn baik spt yg kami rancang. dan terharu sangat bila tengok hasil sendiri dari a-z kami buat sendiri & plan sendiri berjaya! biasalah perantin under bajet. alhamdulillah rakan-rakan yg banyakkkkk sgt membantu dr segi perkhdmatan dan sokongan. buat baju, make up,pelamin,photog,guestbook,ah semualah berganding bahu bersama. syukur dpt rakan2 yg punya pakar dalam bidang masing masing. kedua
dua famili yang banyak memahami & bersusah payah nak kawenkankami.,, huhu.

ok cukup dah mcm speech ke hapa ni. kalau dulu gua selalu kata tuhan tak nak dgr doa gua, tapi gua silap. alhamdulillah rejeki gua smpai
lps kawen.

gua dh rasa osem sikitlah. heh., elk eleh baru 3minggu kawen lah.

ok bye. gua otw pegi horneymoon yang main redah je ni. dem yu ptptn. gua knsel pegi perthhh!

No comments: