Thursday, May 8, 2008

a.e.i.o.u

a.e.i.o.u

arinih saya blaja vokal cara sebutan yang betul n plg penting fokus...
sebutan bunyi kene datang dari perut n penafasan yg btl...
knp saya blaja? ini adalah class vokal untuk buat stand upper or voice over.
tiada kaitan dengan nyanyian ok..
saya tidak berprestasi cemerlang hari ini berikut adalah permakahan saat saye semasa menyebut a.e.i.o.u.
a = 18 saat e = 9 saat i =18 o = 17 u = 18
::saya akan memperbaiki pernafasan saya..ohh saya sggh skema arinih krn skt tekak...errrkkk!!

3 comments:

Ziana said...

apesal skema sgt?
hehehehehe...

FareeZan said...

ziana> skali skale hikhik,..

nenafea said...

official source b2j39u4g34 replica designer bags replica bags seoul replica bags wholesale mumbai click site y8y34n0h52 replica bags wholesale india replica radley bags gucci replica handbags u1z59g1b49 7a replica bags philippines