Friday, May 9, 2008

::menGetaggEd::

mari kita mengetagged hehehe aku telah di tagged oleh sarralegend..baru der ms nk buatla sarra sowi..


~antare keperibadian aku yg korang xtaw



1.........hurrmm mende keji yang aku penah buat, aku penah qada tido selame 1 1/2 hari,..hari ye rkn2 bukan jam..hahah gle babeng. ni sume sebab pojek major ms diploma arituh,..behempas pulas sb nk grad..mau xmengong aku semg xtido.

2...hurrmmm dlm spjg aku berusia 24thn nie, pecy or x aku ader 2 jeh heels. tu pon xsmpi 1 inci hikhik sb aku plg menci dgn kasut gituh,,hahaha sgt keji bagi seorang pompuan spt aku kan?aku pedulik hape.

3.....hhhuurrmmm mkanan rutin aku setiap ari,mesti ader telo+kicap. xkirela samede lunchker,dinnerke supperke tp mesti kene ader. itu mmg feverat aku dr kecik.untung taw sape kawen ngn aku hahahahaha sb tuh ank2 buah aku pgl aku acik kicap, he.

4...huurmmm ms kecik2 rahsia plg keji aku adalah...mkn burger belah 4(skunk pon mcm tuh kdg2)hahahaha sb mlt aku spesis mlt ikan puyu..*sangat menci kalu mkn kat mcd memalukan...

5....huurmmm aku neh crisis identity,,berkelulusan ijazah sarjana muda fotografi tp keje sbg wartawan penyiaran,..mase diploma aku mik kusus graphic & media digital,..xmbw kesan ape2 hehe lalu beralih ke potografi n skunk tecmpak kat bidang mascom..moral of da stry*xsmstinyer pe yg kita blaja kite keje dlm bidang yg same,..so aku anggap aku org yg bertuah sb der 3knwldge,..alhamdulillah.

6.....huurmmm aku mmg sgt2 seorg yg cpt meleleh n beremosi sedey,..bak kate ayt2 kengkwn aku la,,s.e.n.t.a.p hehe jiwaku mudah terusik,..ppeewwwtuuiii!

7....huurmmm last skali,..aku der bantal busuk hikhik tp aku py special la.. yg sulong name die e-bear(pooh yg dah kuwus,penyek n berkaler kelabu taik hanjing) berusia 8thn,.n yg bongsu name die moo-moo sb die bentuk lembu..ank lembu newzealnd yg dah betkr jd kaler kelabu asap hahahaha berusia nk msk 3thn..hahahaha due2 neh teman aku tido bau yg sgt mengasikkan buat aku lena..alah kowg jgn nk tipu musti sume ader r!kan?kan?kan?

sarra saye sudah menjwb sekian trime kaseh..

No comments: