Sunday, May 25, 2008

:: Im baCk::

kengkawan!! sgt windu sama ini blog n juga kamu2 semua huhuhu sbnarnye aku da blk lame la manyak keje pas lik melaka+intenet problem daa...

fuhh lega gle sb aku da lik cni..mmg sgt,sgt,sgt menci ms kerja di melaka huh! sgt xske (maap org melaka)mcm2 hal la..ishh nantila aku cite gnbo pon xsmpt nk upload n edit lg,..fuuhh penat gle aku nk memfollow up korg2 nyer blog yg aku tgl lame hikhik manyak cite br kowg ek...
ok 1st nak cite,..blk jeh dr melaka aku trus g mencari durian.hurrmm sgt lazat. walaupon aku taw musti ader antare korg yg xskekan..tp biala aku ske..


aku, amy,emy hezrin n fazillah g merata cari durian,..bapak gle py sush mlm tuh aku xtawla manela g sume penjual durian tuh g,huh! dari wangse mj g setapak, g keramat, sume xder mgkn mlm tuh penjual area tuh off day kot ahaks! tp mmg rejeki kami kat jln raja boat kat area chw kit mmg melmbk2..mmgla kami mkn smpai lebam mlm tuh. tgk sj aksi raja durian si amy...die nih mmg ratu durian ske sgt ngn durian,.ltkla bp bijik sume die sapu die terer bk durian hehehe aku taw mkn je la..



aku pon xtaw knp muke kami cm gituh tp aku nk menggambarkan betapa sedapnye durian yang kami mkn tuh..hehehe fazilah mmg xmkn durian so die cume teman n tgk kami mkn jehla,..xphmla aku knp orang xmkn durian,..servey aku mngatakan bauan yang kurang enak ye ker?hurmmm kami mkn smpai nk temnth2la,,pokcik dorian tuh oyla baik ati kasik lg sejibik mmgla tapau bwk lik umh hehehe sume skali rm 20 hengget kalu xsilap aku..2 bijik durian raja udang name die,..yummiess!

sblm tuh kami ker bangsar village dok jejln sesj nk menyopingla kunun-kununnye tp sume kdi yg kami msk xbekenanla plak
kami terjumpa kat satu spek mate yg besaw gle cm mate kate katak,..so pe lagi aksi sebegini haruslah kami rakam hhehehehe.

3 comments:

MOLY said...

kita suka durian laaa !!
sib baik laa tadi dah beli kat pasar .. sebab kempunan punya pasal ..

hahahahaha ... sib baik x terliur tgk dia makan durian
:P

cantik spek !! sukeeeeeeeeeee

FareeZan said...

lily> yes!! geng mkn durian ader hakhak! spek katak hehe

FareeZan said...

lily> yes!! geng mkn durian ader hakhak! spek katak hehe