Tuesday, June 17, 2008

::Dr faEZ ::

npk x sape tuh?kenal x?ala dr faezla..mejar dr faez khaled angkasawan kedua negara..npk cam aku cuik gnbo die kat kdi gunting rambutkan?hehehe dr faez ms nih tgh make upla..kak lin jurusolek kiteowg ngh makeupkan dr faez sb die ader wawancara kat opis aku..sblm tuh die siap2 la sblm recording..



ape lagi alang-alang die dtg jengok opis jap..kami2 semua pon mengambil kesempatan ke atas die ngehngeh..mik kesempatan mik gnbo ngn mtk sain otografla...friendly n 'cute' gak la dr faez ni hehehe..nengok tuh die sain otograf tuk aku *lalalalala

*sama padan???hakhakhak!

kesempatan itu juga harus untuk aku serta sekali..yela mustila nk begnbo ngn dr faez nie..aku pon xtaw knp muke aku malu2 gitu..pptuuiiii! maap kak syuhada hahahahaha!



hmm dak2 lelaki kat opis aku hangen jeh hahahaha nengokla sume staff pompuan yang ader dlm gnbo nie..oh maap amilia kamu tiada di sini lalalalalala...hikhik tq dr faez...

*sila layari wawancara bersama beliau di http://www.eduwebtv.com/ klik kat wawancara pilih trkh 27 mei... ikuti laporan wartawan ainiz nadia.. *promote sket

4 comments:

MOLY said...

wah wah wah .. kamu
suke yeh ...
:)

I'm LeGend said...

erm..aksi ayu habis gitu...

FareeZan said...

lily> ye sgt suke huhu cik lily sy leh msk page awkla..
sara>hak2 ayula sgt!!muke xley blah!

Anonymous said...

sgt la sepadan ok,serius x tipu ni.. =)