Thursday, September 4, 2008

::Aku Bukan TanggaNg::

kaki ni nk melangkah jauh ke perak jap lagi..
ala bukan jauh mane pon dr opis aku ikt jln blkg ni terus ke sg buloh n ke kuala selngr then trskan perjalanan....dalam 2jam smpaila
dah sebulan aku xblk..ah sgt keji..cuti xde-alasan yg kukuh..
mak aku dh membebel2 mane xnyer..gle ape aku xtmpah bj raye lagik..mmg kejila..
mak aku dah booked siap2 kat acik mane ntah suwuh jait bj aku hehe
ala aku ni xkesah bj melambak2 xpkai pun buat jeh lebeh..
xpon bli siap sudey...mslh gak sb aku ske bli last minit kesudahannye saiz xder..mmg aku ske raye pkai jeans ngn tshrt jeh hahaha
ujan kat luar tuh..
adoi..mengugatla.. aku kan rabun..masalah kalu bwk kete time ujan ginih..
en akauntant itu sudah msg2 aku xkasik blk arinih..suwuh aku lik bsk n die folow skali..
pk mmgla syok kalu die folow tp aku dh janji ngn makla..dieowg dah msk sdp2 kot tuh..
maap...aku kene blk gak..pastinye en akuntant itu mcm tesentap huhu matila aku..
dah janji xmoh degil tp apekan daya..maap...janji ni last i degil ok..ppptuuii!
yg pasti aku xnk jd mcm si tanggang lupe mak bapak....muahahaha
kemerepekan aku akan teserlah apabila aku tetibe buntu xder pe nk buat sb asgmnt arinih batal..
jadik aku mik lgkh pintas msk opis kul 1 td..sgt keji n gilo,..
jam+ujan lebatla....
xsabau nk jmp dieorg...n bdk br dlm fmly kami.. yany...ank buah aku hehehe bdk botak..
ape yg pasti aku nk heret dieowg lik kampung...mkn mskn kmpg buke pose nie....list down nk mkn pe n pakse makngah aku msk sdp2 n leh jmp mak tok skali...kumpul reramai hooreyy!! tp cptla kul 4 aku nk chow!!!!
doakan aku slmt smpai....

3 comments:

shafa said...

dh sampai ker..??
eheehhehe...
mst buka sedap2 nih..
jgn lupa xyah tepek pic ek bulan2 pose nih..
kang terliur lak ambe melihatnyer...
hhhehehehe

aloy@nurul said...

beta pun teringin masakan kampung,,
namun apakan daya....

I'm LeGend said...

erm..yummy!!! mesti sedap lauk arini.. hati2 dijalan raya !