Sunday, September 21, 2008

::Berbuka Di maNa?::

maap di atas keberabukan page aku ni..hehe bersawang2 dah..sb aku mls nk hapdate..tapi aku rajin arinih nk hapdate story yg dah basi kot...

entry kali nie berbuka puase..selalunya bebuke pose ngn yayeed xpon rakan serumah..aku mencari kelainan la plak di akhir2 ramdhan nie...berbuka reramai ngn rerakan..



minggu lepas opis aku buat makan2 berbuka puasa dkt PUTERI RESTAURANT..sg penchala..-...restaurant ni owned by former actress Rubiah Suparman and lyricist Habsah Hassan...

hurmmm aku xmsyuk sgtla dgn makanan dkt ctu..majoriti mskan melayu n xbyk choice..drpda 50% aku kasi 20%..maap..tp pe2 thnx zeal hi-tech sb melanje kami mkn..

satu jenis makanan pon xsnap sb kiteorang kene ddk semeja dgn admin..ayoyo..mati keras kiteorang kat ctu,..segan :P

antara editorial team bersama bos paling best..en salleh kassim..


~gendang gendut tali kecapi kenyang perot suke ati :P



####################################################################


dan pada hari yg berikutnya gathering bersama rakan2 sekerja/serumah.......
kami pilih utk mkn di johnnys j.j wangse maju sajeh senang sket,,sume kumpul kat sane..
dah lame plan nk bebuke sesame tapi asik xder mase jeh..

dan tetamu istimewa kami mlm itu adalah..jengjengjeng...


my beshfwen...........mr kerol a.k.a lalink jambu/ webmaster umnotv.. :P die yg beriye2 ajak reunion nie...lst2 die kene lik dl emegency sb ank buah dia acha msk spital..ala cian.. hope dh smbuh k acha.......

kami tkr selera nk mkn steamboat..mak aii tamak gle...smpai skt2 perot ekekekekeke order pyla manyak..melimpah ruah..ish2x


ni ketua makan.. amelia a.k.a celebrity eduweb (news reader)..ahaks..

aku xleh mkn seafood sgt...mmg menggaru sakanla aku mlm tuh..tp not badla johnnys..aku pilih cokolat milk shake n dessert, aneydew...sodap..



abang-abang sengal...

kakak-kakak yang cumil.......ekekekekeke

dan ditambah dua org budak cumil..hikhik...

menjadikan kami semua kenyang...errkk alhmdulillah...

ends.

::eduwebtv vs umnotv..hakhakhak g la mati! ::

No comments: