Friday, September 11, 2009

surat untuk akak yang suka lupa topup

nama saya fadhilah.atau nama manja bando.ayid yg kasi nth apa-apa.fareezan kakak saya.atau dia layak jadi adik saya kalau ikut fizikal dan mental die yg selalu weng.

dia ni kaki tido,kaki nanges, kaki penakut,kaki pemalas,dan selalu ada penyakit dlm keluarga.kaki sepah jugak kalu dia balik bilik kami jadi huru hara.

dia pandai buat kek.itu kek pertama dan akhir.20 kali dia buat kek yang sama dia selalu tanya resepi.malas nak ingat.kan die weng.

tapi dia baik hati bila masukkan duit dalam akaun saya.belikan baju dan kasut ikut sedap die yang ntah apa-apa.tapi die jugak suka rembat baju-baju saya yg dia muat lepas tuh buat lupe.

walau selalu bagi alasan ada asma bile kami kemas rumah tapi dia rajin siapkan semua assigmnt saya.itupun lepas kene remind hari-hari.

saya tak paham dia kerja apa.selalu tak ada cuti dan buat janji palsu.

die dh pandai cuba nak rampas baba saya.kader baba.

kami tak boleh bayangkan macamna kalau dia dh kahwen,harap dia selalu tak lupa kasi macam-macam alasan pada abg fared yang bagi die seekor lembu bodoh. moo-moo,.

kalau padam cerita ni mmgla tak kool.tak sayang.

"ini surat ugutan akibat selalu lupa msukkan topup."

salam ikhlas dari adikmu yang tak ada kredit.

7 comments:

dee said...

hahaha. lawak la.

yutat said...

huh ejan?dr dulu smpai le skng...xbrubah!!!!comot weng2 hahahahahahaha

sweet.ants said...

huhuk!
publish kat public perangai
bapak otai! go go!

izza said...

uk alah...
lawak gile

.::haS::. said...

hahaha..

Tukang cerita said...

hahahahhaaaaa....
:)

intan kurus said...

adik padilah memang true kool.hanya jauhari mengenal manikam.xpayah la adik fpadilah wey,kan kt umah je.kat Uitm pon pangai gakkk..part moo-moo paling sy setuju.xpahmm?kenape moomoo?why? abg fared tau x kaler moomoo 2 dah jdi kaler ap sekarng?kaler ap??why?why?