Wednesday, December 2, 2009

:: GudBye HiLmi::

dulu aku penah rase letih & fedup dgn perangai kwn2 tapi aku xboleh nk tolak bahawa kawan2 jugak penyambung nyawa aku selain famili. bayangkan hidup xde kawan.. serius aku xleh hidup.macam biasa kriteria utama kawan2 aku atau lebih selesa dipanggil geng berdasarkan kepala hotaknye.

kalau waras aku agak 50-50la tapi kalu tidak waras..itu yg dicari.hahaha. alhmdulillah kasih syg serta nikmat si pencipta langit beri dalam berkawan sangat manis smpai ke hari ini. walau pernah ada slh faham dgn segelintir kwn2 dulu, xpernah aku buang semua kebaikan kemanisan mereka. alhamdulillah ternyata kebaikan dan kemanisan itulah yang buat kami kembali semula.

aku xpernah simpan prinsip punya kawan baik,, atau guna perkataan sahabat sejati. sebab aku yakin aku xkan pernah dan xkan boleh jadi yang terbaik untuk mereka.
tapi semua yang pernah bersama dengan aku tak kira dulu sekarang atau akan datang.. kalian hebat.kalau xhebat xkan boleh kongsi kepala dgn aku.uhukuhukuhuk.

untuk hilmi ali.kamu juga sebahagian dari kepala aku.hehehe.

*menghabiskan sisa-sisa bersama hilmi.
venue: karoke jamban besar cinelasure.*hari pertama aidiladha(mak xtahu.)

imran ajmaon.

penampilan istimewa pajilah jonet.


nani dgn lagu2 patah hati.

penjara janji -lagu wajib.
pemenang. duet bersama vokalis meet uncle farez.



venue: papa john ioi puchong.(tq syamil)





*penaja.tq syamil.bluurrpp!




*teruja dgn hasil tangan hilmi. mekaceh.


semoga maju jaya di tv9. kami doakan kamu capai cita2 dan jgn igt kami xkan gelakkan kalau kamu patah semula ke eduwebtv.hehe.



~dekat dihati~



::tiada dlm gnbar,amelia :P

4 comments:

aloy_paradoks said...

syamil gemok..

Anonymous said...

memang tak berkat la majlis aku takde..xoxo~amelia

intan kurus said...

ko bile nk jdi pengacara nona jan?

me8311 said...

tq ijan, gambar aku diabadikan di blog ko..bukan jauh sgt pun..sekangkang king kong je tempat keja kita