Wednesday, July 21, 2010

::WANTED:SHARIFAH HANIRA SYED MOKHTAR ::

kalau ikut betul-betul istilah kawan pasti semua yang positif. sememangnya hukum dunia harus macam tu. tapi zaman sekarang ni pelik. kawan-kawanlah punca tikam menikam bunuh membunuh. spirit of brotherhood dh x pegang dh.

kalau kata kawan di kala susah dan senang aku sokong.sebab yang buat susah pun punca dari kawan-kawan jugak.kawan-kawan jugak terlibat.

besar makna kawan zaman sekarang ni.

sekarang ni aku dgn kawan-kawan bengang tahap gaban suria baja itam dengan kawan kepada kawan kami yang kene tipu dengan kawan dia.

adeke jual caldina, honda harga 50k?bodo betul kawan kiteorg py kawan tu.pandai buat kawan dia punya kawan-kawan terpedaya.

potong stim betul.penat berangan je.

sekarang ni nahasla kawan kiteorg py kawan yang kene tipu dengan kawan dia tu.kena masak daging salaila nanti kalau xdpt cari duit balik dekat kawan dia.


pantun 2 kerat yang patut digunakan zaman kini:

berkawan bia beribu,
waklu.

7 comments:

dee said...

aku pening... kwn punya kawan punya kawan? berapa byk level daa...

Tukang cerita said...

knp hari ni, asyik baca cerita kawan makan kawan makan kawan makan kawan je...eeemmmmm....

syanaim said...

::mcm2 citer pasal kawan..hurmm::

Aku Memang BeGiNi said...

hahahaha, kwn punye kawan, poning.hehhehe

CouLeur de Chiqu3 said...

caldina,honda50k??..kete potong apeee?(kes tipu duit org la nihhh) gilak..logik la skit..hidup dunia reality kot..bukan dunia khayalan

Anonymous said...

RINA: wat malu kuturunan sharifah & syed je... ntah pape! sebarkan pic la kat intnet spy jgn ade tipah2 yg tertipu lg

intan kurus said...

kwn mkn kwn?slurpppp~ejan sup tulang, ko memang nmpak sedap.