Thursday, November 18, 2010

::"miLu"::

selain boleh mengeluarkan kuasa elektrik dengan hanya menyentuh kulit orang aku ada sifat pelik yang lain. ok bukan pelik contohnya bercinta dgn perempuan tapi sifat mengada macam kawan aku kata.

kalau kamu makan ais batu(kunyah sebenarnya)depan aku meggunakan gigi rabbit di hadapan misalnya kruk krak kruk krak aku pasti akan tempeleng kamu. sebab perbuatan itu akan memilukan aku.err maksud memilukan itu mcm geli atau kau orang panggil nyilu. lantas aku akan dapat sakit kepala dr perbuatan kamu tu. ada yang mengesyorkan sensodyne.tapi aku belum buat keputusan nak tukar ubat gigi baru.

perbuatan kedua ni mmg selalu dilakukan oleh rakan-rakan sekelas masa zaman dip especially jambu.dia akan ambik pembaris besi dan gesek pada meja. mengelurkan bunyi yang juga boleh membuatkan aku pening kepala.dan mcm pernah menangis atas perbuatan nakal kawan-kawan di zaman mentah dl.huh

kalu tapau nasi cmpur atau apa-apa makanan aku mmg tak gemar guna polestrin. selain mengelakkan kanser aku khuatir polestrin akan berlaga dan akan menghasilkan bunyi yang macam _________________________arrrgghhhhhhhhhhhh!! aku xnk imagine.!!


keadaan seperti ni yang aku xboleh elak kalau berada di mapley.kadang2 ada customer depan meja atau belakang meja 'menyuwit ' mamak (*bahasa isyarat yan digunakan utk panggil mamak menggunakan muncung mulut.) itu pon boleh menimbulkan 'milu' pada aku. mamat hensem yg cuba mengorat aku pon tak terkecuali.rasa nak tampar dan pergi beritahu dia aku ade penyakit milu.dan suruh dia mengorat cara baik.

dan seperti apa yang berlaku skrg. opis sebelah opis aku ni sedang besarkan opis die jadi mcm midvalley.gerudi sana sini pecahkan batu. dan aku mcm @$%@#%^*^@$$%!!!! lagi2 pecah batu tu btl2 tepat dgn dinding di mana kedudukan aku skrg. dan apa yang aku boleh buat untuk mengubati penyakit ni adalah tidur dan paksa untuk bermimpi.

bunyi-bunyian itu akan berlaku selang sejam.

aku perlu smbung tidur sebab dia dh mula balik.

dh cukup time blk kejut i ok.

bai.

9 comments:

intan kurus said...

manusia pelik

sepul said...

milu or ngilu?

FareeZan said...

intan gemok: pelik dan jelik.aha

daddysepul:ikut kamus dbp adalh ngilu.tapi aku dr kecik panggil milu sb xboleh sebut ngilu :P

cikwa said...

sedey dan pilu serta menayat hati aku baca entry ko ni..aku agak memahami kerana jiran sebelah umh (indu) aku pecah umh nk wat istana gamaknya...stress x leh nk tdo lena tghri time...

CouLeur de Chiqu3 said...

ahhha..penyakait yg xboleh berubat nih...muahhaha..dey letchumy !

Tukang cerita said...

akak pun jenis cpt ngilu gak...tp tak lah kronik smpai sakit2 pala tu....

FareeZan said...

weeda: ahaha,.xpe die buat dewan kot.ko leh buat wedding kat ctu nanti.ayoyo tido di tghari?haih xbuang lg hobi kau tu?aha

kechik: yelah nk buat mcmne..penyakit pelik.

kak nurul: tukang ubat ade ubat tak kak? :P

Tukang cerita said...

nanti akak tnya...hahhahha...

Anonymous said...

mapley sdap je yg slalu ngorat ko smbil mmbuat mncung tikos.bai