Monday, August 18, 2008

::BesT::


allop!! arini aku nk buke cite psl hgh school musical yg aku g semlm....mmg besh.. aku g bedua ngn yayeed..alhmadulillah aku dpt g gak hehe pg tuh aku dpt asgmnt pg, thx fazi kasi aku asgmnt pg... :P lik opis cpt2 buat stry kul 2 aku dah rush g mik yayeed... yg ramai dtg cnfrmlah bdk2 huhu



sgt syokla n teruja aku nengok dieorg leh menari2 kat atas ice tuh..kalu aku mau tegolek2 dah huhu... hebat gle pe la rahsia korg?


nabila n rakannye...(kwn die muke cm nigerkan ?hehe mak die melayu apak die niger..)

nadia xjd g pyla baik ati die kasik kat adik die n membe adik die nengok....nasib adik aku jauh hahaha padehal die beriye nk g arituh...nadia sape?oo die bdk cmreman kat tpt aku keje tp die stringer jeh..aku dpt tiket ngn die skalila arituh...nabila ni fanatik gle la ngn h.s.m nie hafal sume lagu2 nsb xde space nk menari...kalu x musti die dah apal step nk menari same hehe aku ngn yayeed lynkan je dak2 nie....


aksi ngeri..bepusing2 kau! sgt hebat kasi tepokk skett!!xsjk ker pkai seket?hehe



siap lompat2 lagi terrerrr!!

yg ni buat bulatan laks..dah nk abes dah mase nie...sowi gnbo terblur

dan kami......................mustilah nk jaja kat cni gak...





yayeed yg pakse aku nk tgkap gnbo ginih...nsb blkg xblurr nice picca babeh!

n gnbo ini juge aku dipakse ye..muahaha da bess da.... nk lik dah....

aku mls nk stry pjg2 cite die same jeh cume yg nie muzikal la cam gituh.. nk taw g sendirik huhu pe2pon kami enjoy!!!!


daa~












No comments: