Friday, August 15, 2008

::sEpoT::


sangat kepenatan mcm aku laks yg main bola td hehe..aku g shah alam td utk kaver karnival tunas mini olimpik..bola sepak arrgghh! aku sgt tidak ske dpt asgmnt sepot (sukan)...

aku lak akan jadi penat mcm dieowg hehe......byk2 asgmnt mmg aku xske sepot..leceh n payahla ..sebabnyer,

aku kene taw jenis permainan tuh, then kene khusyuk btl2.. kalu bolaspk minit kebrp gol n sape yg gol.. same gak ngn rugby jatuhan la percubaanla nk kira mate lagi argghh!! sgt memeningkan...kepeningan tu smpaila ke opis ble aku tetibe blur xtaw nk buar skrip sukan muahahaha

*zul yg gigih bekerja :P~




aku menci sb panas... walaupun aku bknla puteri lilin yang putih jelita ptuii! sb tuh aku xske pns lagila bertambh2 kelikatan muke aku ni kan hahaha so aku biarkan abg cmreman aku yang gigih bekerja dok kat tgh2 pdg hikhik...manakala aku....



*aku yg bersilang kaki smbil bersiul2 kepeningan huh!


bersilang kaki di bawah pokok xpun dibwh khemah hehehe......................bkn aku xbuat keje ek huh! sambil mencari idea nk buat stry nie mcmnerla...(kunun)


ape2 pon taw x aku xsiap lagi stry bola sepak nie hahaha leh melencong laks kat blog sb dah windu kat blog nie..akukan pemblog tegar mcm korg wakaka...




:: bola bwh 10 thn xbesh,,..tp kalu atas 18 besh sb leh cuci mate hikhikhik~ harapan menulis blog ini..agar mereka tidak beri aku asgmnt sepot lagi.. :P~



sekian....

2 comments:

shafa said...

sepot...ku pn xsuke sepot bola..ku suka sepot gimrama...mst best kan kl dpt assignment gimrama...silap2 ngan kite2 skali terloncat cam dieorg tuh...

f a r e E z a N said...

shafa: aah cm bes jeh tp xpenah dpt lg la shafa..