Wednesday, August 6, 2008

::PenaT::


ya aku sgt penat skrg byk gle keje n story yg x terlangsai...dah seminggu aku xmsk opis sumenye +off day+blk perak+asgmnt lua n mlm n 2 malam kaver marching band sgt letih... so aku g keje then buat story kat rmh n sepruh lagik xsiap hahaha sb dah ptg n mlm sgt aku mls nk msk opis n sumbit story.....wat abeh minyak jeh


so arinih aku kene langsaikan semua utang2 story aku tuh..aku gak xberapa sihat sejak 2 menjak nie... demam n batuk2 akibat musim buah-buahan yang sedang menggila nie...ni sume mase lik perak arituh family aku gile mendurian n smpai aku demam.

xsmpat nk jengok blog apatah lagi nk membelog..sori rakan-rakan aku xsempat nk terjah kat blog korg2 sekalian sebab 2minggu ini aku lebih tertumpu kepada kerja ah poyos la!! insy aku jenguk gak blog korg2 nanti keh...


slmt memblog,


yang ikhlas,
fareezan.

No comments: