Thursday, August 28, 2008

::pEcuTTT!::

*kat ner nie? (abaikan tiket singgit itu ya.)
bila lalu kat cni aku mesti pecut
lantakla manyak kete ke x aku mesti line kanan
kalu bkn aku yg bwk kete aku suwuh org tuh pecut gak..
ha taw x kat ne ni?
sb pe aku pecut kalu kat cni?
sb gnbo di atas adalah di mrr2 kepong!!
jln yg retak arituh so skrg dlm pemulihbaikan
sgt tkt!!!
aku ari2 kene lalu cni kalu n ke opis.. dari wangse maju nk ke sri damansara
jln cni jeh dkt..sb tuh aku tkt kalu smpai jeh cni hahaha
kate kwn2 aku kalu ko nk mati kat mane2 pon leh mati
yela 2.......hehe

5 comments:

I'm LeGend said...

hohohoh...aty2 dimana kamu berada!!!

shafa said...

Lawak betul..ingatkan sebab apa pecut laju tadi. Ingatkan nak lari dari penjahat ker. Tapi mmg bahaya kl runtuh tu. Kl saya pun bwa laju gak, kl dah tahu mcm tu. Nak tunggu apa lagi. Nyawa ooooiiiii sapa tak sayang.

f a r e E z a N said...

sarra: ye sy akan sentiasa beraty2

shafa:hehe cegah sblm kene tp aklu nk kene, kene gak heh

aloy@nurul said...

aku plak kalu lalu situ benti jap amik gambar....bangga sbb lalu kat laluan maut.

f a r e E z a N said...

aloy: siot jeh ko..hehehe