Friday, August 15, 2008

::kNp malaNg xder baU?::


sila perhatikan cermin kereta sblh kanan tuh...abaikan mamat sengal yang dalam kerisauan kerana menjadi saksi kereta langgar itu ya... mr kana punya kreta kene hentam ngn lori.... kesian gle kbtln farez ngn nani br lik asgmnt n may ada kat bwh... dgn selambenye lori tuh hentam kete mr kana kiteowg nie n blah dgn muke selambe badak sumbu...dan apabila disoal siasat xnk ngaku tepkse bwk saksi br mau ngaku huh!!


zoom dkt...inilah ropenye kete mr kana yg dah dilanggar br sejam td...kat side tepi pon kene gak aisehhh!! kesian gle la....sapa mau tikam ini kreta py no musti naek py besok hahahaha tekalah kalau pandai ishh haram ok!


hasil dari perbincangan n sesi ngaku xngaku berjln...yg pakai spec tuh mr kana n apek tuhla yg melggr kete die...dan ditepi2 tuh nany n may sbgai saksi. n apek tuh janji nk byr segala kos pengrepairan..


antara saksi2 kejadian + penyibok kejadian yang bakal dicari oleh apek itu jagaaaaaaaaaa!! hahaha(gelak jahat)


mr kana yg dlm kegelisahan.....n si parez yg xabes nk jd model kete mr kana aku pon xphm.. memaksa aku mik gnbo die huh!

motip sebenar cerita ni n yg aku nk tekankan di sini adalah aku bersyukkkuurrr sgt2 sb yg kene tuh bukan kete aku..sb yg dok sblh kete mr kana tuh adlh kete aku... syukur sgt2..alhmdulillah.. huhu kalau tidak!!!!!! aku lesing apek tuh huh!!

::moral of the story: bwk lori pndg blkg ok....(time nk undur!) n nk mik lgkh bejg2 jgn naik lori...THE? muahahaha























No comments: