Monday, November 24, 2008

::beiNg me :(

ketidak keruan aku dlm en3 sblm ini dgn permulaan ari yg xbaik juga diakhiri dgn perkara yg xbaik ptg itu..ble aku dikejutkan sekali lagi dgn cal dr abg aku..kader baba xcident!!

menimpa-nimpa musibah yang berlaku dlm family aku lately nie..
kedegilan apak aku yg baru kua spital 4ari bawa padah pada dia dan juga kami sekeluarga
bila apak aku kehilangan mata kiri akibat xcident dgn sebijik lori.......
die cuba bawa kereta dgn alasan nak bayar bil elektik..padehal die bosan ddk kat umah..

kini baba kader dh xsempurna macam dulu..
kaca yang msk dlm mata kirinya xboleh dislmatkan..
tp aku bersyukur tuhan masih tinggalkan saki baki nkmat utk apak aku ble mate kanan dan anggota bdn dia yang lain ok..
tapi kami semua ttp xpuas ati..
insy kami akan usahakan utk ganti blk mate kiri kader baba..

aku xder smgat ble pk kader baba aku xder mate sblh...
aku xleh rase n x dpt bygkan..
kdg2 aku tepk knp mesti aku n keluarga aku yg kene semua ni
aku sgt2 down...bp byk air mate aku buang pon keadaan ttp mcmnie
aku jauh xdpt nk ddk dgn dieorg nak hadap pe yg baba buat tiap2 hari..
jiwe aku sentiase kat umah..
aku sgt jeles dgn kamu2 semua yg ddk dgn mak ayh korg
leh ngadap hari2 leh taw pe jadi dpn mate

kasih syg mak n penat lelah mak jugak aku sgt2 teharu
terima kaseh yg xterucap buat mak yg tabah n beri kate2 smgat kat kami semua
aku sentiasa berdoa keadaan akan pulih seperti sedia kala..
insyaalaah akau xkan lupa utk laksanakan tugas aku sbagai seorg anak.

terima kaseh buat semua yg telah bagi kate2 smgat pada aku ...tmsk bos yg btmbngrase.. terima kaseh.


::kehidupan telah bermula.

9 comments:

deeshizuka said...

fareezan.. bertabah!!

f a r e E z a N said...

thnxs dee.............. :(

f a r e E z a N said...
This comment has been removed by the author.
.::haS::. said...

Allah sayang kamu..sebab tu kamu diuji....bertabah!!!

f a r e E z a N said...

has: terima kaseh has..syukur sy insan terpilih

Qing Cai said...

swarovski jewelry
basketball shoes
karen millen dresses
mcm outlet
cheap michael kors handbags
true religion jeans
michael kors handbags
prada outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet
tiffany jewellery
michael kors outlet
black friday 2015
air jordan shoes
wedding dresses
nobis outlet
toms outlet
belstaff jackets
adidas outlet store
roshe run
futbol baratas
fitflop clearance
ugg outlet
polo ralph lauren
christian louboutin online
tiffany and co jewelry
soccer jerseys
ray ban sunglasses
winter coats
moncler jackets
cai20151020

郑佳颖 said...

prada eyeglasses
lebron 13 low
curry 3
hermes belt
stephen curry shoes
adidas outlet online
lebron shoes
lebron james shoes
jordan retro
michael jordan shoes

Stjsrty Xtjsrty said...

zzzzz2018.5.24
michael kors outlet online sale
ralph lauren outlet
ralph lauren outlet
coach outlet
yeezy boost 350
michael kors outlet
coach factory outlet
jordan shoes
jordan shoes
canada goose jackets

Pansys Silvaz said...

qzz0712
puma outlet
oakley sunglasses
michael kors outlet
longchamp handbags
g-star jeans
swarovski crystal
karen millen dresses
nike shoes
louboutin shoes
toms shoes