Tuesday, November 4, 2008

::Photo ALumNi::

~kesibukan yang sgt kejelousan dgn aku menyebabkan aku menyawangkan blog ini buat seminggu,..
tp kini aku kembali ... :)
salam kpd semua...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


potography alumni berlangsung kat intekma uitm shah alam....
sempat gak aku join setelah di hasut oleh teman2 yg nk g tapi xder geng
thnx 2 kak lin sebab organize alumni nie wakil utk batch kiteorg dl
at least kaklin dh buktikan kita taklah setruk maner huhu~


perjumpaan alumni ni buat pertama kali
semua ni cadangan bdk2 yang bergiat aktif dalam facebook
antare yg datang mlm tuh sume otai2 photographer malaysia..
banggela sume keluar dr uitm..fakulti yg aku penah menympah dl ble dpt offer smbung dgree dpt kos photo..

mule2 smpai aku, aween n lis tekulat2 nk msk
malu glela..sume yg dtg hebat2 bdk2 kelas pon 2 3 kerat jeh yg dtg
lagila bertambah hina ble time perkenalkan diri
gile pe kene bangun sorg2 gtaw batch mane n keje ape skrg
aku cm nk larikkk jeh..malu wey..tetibe aku sorg jeh jd reporter
xder kene ngene pon..mmgla dl ader blaja jurnalism tp xkene ngene gakla..
kesimpulannya aku xsebut aku keje pe pon ms perkenalkan dr tuh hehehe kejila~
aku sgt rendah dr mlm tuh ~hoho~
mcm nk berazam nk stat blk aktif ngn photography..tp mcmla..hehe


pic di atas tuh..yg ddk, antare keratan drp 2 3 kerat bdk2 kelas aku yg dtg
manekale aku n aween n lis yg berdiri diapit oleh abg2 senior n super2 senior..otai dh pon..
kiteorg kureng mesra la mlm tuh sb dok menempek sesame kiteorg cbuk dgn gosips terkini
smpaila abg2 nie dtg tegur n borak2 ngn kiteorg..sgt kuang ajar kami nie haha lantakla!



mlm tuh jugak secara rasminya pelantikan ahli2 jwtnkuasa alumni poto ni dilantik..cayalah.. nxt year kabarnye mau buat yg grand2 punyer..tp jgn hangat2 taik ayam sudey..
dan sebulat suare mr adzrool ex student n ex lect menjadi pengerusi alumni nie..semoga terus aktif ya :)

pasti ader yg kate mcm penah tgkla..hurmm die nie antare peserta what women wnts 2 la.. toms name samaran die dlm tuh heh sory en adzrool sy cuik gnbo...


terima kaseh juga kepada pengambil gnbar..sb batch aku sorg pon xbwk senapang..huhu
aku xtaw knp aku n aween senyum gtu...mcm gembira sgt..kuikui
ble tgk super duper senior yg dah bwk suami n anak2 kami terpk mcmtuh ker rupe kami 5 thn yg akan dtg? yg penting mcm itukah saiz bdn kami? muahahahahaha ya ampunn.....

neway thnx a lot..trskan idea n xtvt2 yg lebih besh lagik..

~chow~
















2 comments:

Ana Lyana said...

seronokkan...

menyesal plak tak sambung degree ari tuh...

:(

MOLY said...

meriah u olss !!!