Saturday, November 8, 2008

::jatUh cinta::


hari ini mud sy hanya utk mndgr lagu2 dr waniardy...
sgt terpukau dgn lagu die sjk aku bli demo cd die ms event hari bintang jatuh..
syabas buat wani ardy..
bagi aku kamu sgt unik,
berkebolehan, ada aura tersendiri, menarik tertarik,
n sgt berjiwa seni...
"org kecil"-my feveret songla..lirik yg sgt cun..
byk lagi,.."setem pada syurga pon best n semualah hehe
sb aku bkn sng nk hafal lagu tp wani dh berjaya menawan aku eceh..
tiap2 ari dgr smpai yayeed naik rimas dgn aku ble aku tumpg sekaki menyanyi..huhu
aku siap ltk cd yg wajib dgr ble aku drive hoho~
biar ape org mau kate
tp sy ttp suke lirik2 kamu..wahhh!! kipas lebey..
kepada kamu2 nk dgr lagu waniardy sila klik disni


*waniardy


ulish my fwen yg knlkan aku wani ni sape..n aween juga ehemm. :P n mereka2 ini juga ke "hari bintang jth".... sblm nie aku hanya knl dgn fynn jamal..sorg pemuisi penuh style..sgt puitis.. puisi yg sdp didgr "lihatlah aku,..mlm ini kita semua menangis..puisi utk ayhnda.. n yg lain pon sdp gak..die sgt berjiwelah...cayalah..

*fynn



walaupon aku ni bknnye org yg puitis..
tp aku ske dgn hasil mereka2 ini..
ader di antare rkn2 aku yg kate "kamu ni pelikla..ske mende yg org xphm..", "kamu ni mcm seni sgtla..xphm.." dan ader yg kate "nth2 pe2 nth dgn u ni..hey xphmla!"
biar ape org nk kate n xphm..
hanye aku sj yg paham dgn ape yg aku paham.. muahahhaa

kalu dh xder sape nk hargai sape lagi..xpe biar aku dr sebahagian dr mereka2 yg tahu menilai dan menghargai..

kepada kamu2 seangkatan trskan perjuangan... :)




::kamu: bkn brmksd nk belahkan sesape..ini ikhlas dr aku n aku bkn taksub ok..

No comments: