Tuesday, November 18, 2008

::caPek::



~aku br pulang dr perak dek insiden kader baba dimasukkan ke spital.. tugasan yg melambak2 xsetel lagi buat aku sedang bengong hadoi...

jumaat arituh apak aku kene msk wad sb diserang stroke..tp alhamdulillah minus stroke sj.. akibat slh mkn n rehat yg xder,kader baba sakit..kali ni kali ke2 apak aku msk spital secara mengejut dgn penykt yg berlainan..apak aku ni sgt2la degil suwuh ddk diam2 kat umh xnk die nk gak buat2 bz...jenuh dh suwuh berehat tp degil...

alhamdulillah semua tangan n kaki baba dh ok boleh bergerak n dh kua spital pon..kesian mak kene jaga..terima kaseh mak n sume abg2 aku n juga adik aku yg same2 risau dan jage kader baba mase die skt arituh..

terima kaseh juga pada sedare mare, rakan taulan keluarga kami yang dtg melwt..........buat rakan2 seperjuangan apak juga trime kaseh yg xterhingga sebab bagi sokongan n dtg melawat dr spital smpaila ke rumah n sudi antar dan amik utk sesi rawatan..terima kaseh..

aku akan trus berdoa agar kader baba dah kembali pulih sedia kala...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dalam pada tu aku berkesempatan jumpa slh sorg rakan blogger, izzaakma kat spital.. melawat pakciknye yg skt..n secara kebetulan paknde n maknde (mak ayh agkat aku) kenal dgn pkcik izza nie sb dl jd askar same2 ms kat singapore n tgl 1 tempat kat perak...kebetulan sungguh..n aku juga bekesempatan lawat pakcik izza ..semoga cpt sembuh juga ya..

2 comments:

izza said...

sorry tau..
actually masa tu tgh agak pressure..
demam still x ok lg masa tu...
byk benda pikir...sorry ye..
tp mmg terkejut jumpe aritu...xtau nk tegur camne...ehehehe...next time leh jumpe lg...kamu blanje mkn...kamu kan bergaji besar...heheheehe

f a r e E z a N said...

xkesahla izza..kite phmla xkan keadaan mcm 2 kita nk ceria kan?
smoge kita jmpe lg hehe