Friday, July 17, 2009

::"akiBat"::

"Kerajaan hari ini mengumumkan kadar tambang baru bagi pengangkutan awam di seluruh negara yang menyaksikan kenaikan untuk kesemua jenis kategori perkhidmatan.
Kadar baru bagi semua kelas lesen merangkumi bas ekspres, bas berhenti-henti, bas mini, bas pengantara, bas sekolah, teksi, teksi lapangan terbang dan kereta sewa itu bakal berkuat kuasa 1 Ogos ini."- sumber dari utusan


ha tula sape suwuh xundi "dieorang" arituh kat manek urai.

kan "dieorg" dh mrh.

wakaka.

8 comments:

sepul said...

woih aku musykil la dgn hang ni. Hang pakai ubat apa yang menyebabkan rajin sangat update blog nih? Bagi kat aku barang sekilo @ dua kilo ubat yang boley kasik aku rajin update mcm hang.

hazlynda kushairi said...

tak sudah2 org kuat abah ko ek jan!!

jgn salahkan pengundi.
dorang da kelabu mate kat sane tuh~

aloy_paradoks said...

belum daftar pemilih lagi la kak.

intan kurus said...

bahaya jan statement ko.takot nanti ad org lihat merah puteh autoriti yg mngunakan kuasa mengongkong hidup masyrakat dengan penindasan sbb x pilih diorg.xmoxmo~(muke brkerut tanda serius)=P

..izza.. said...

oh..
political sungguh kamu ek....
hahaha

cikwa said...

tetiba aku tewigt zmn menyebokkn diri di hari keluarga bapak konye parti..huuhuh..besh woo dok otel lagi..pastu nek menara pisa..woo..wendu time tu

國倫老師Teacher said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女