Saturday, July 11, 2009

::fruiTheaRt::



waktu . curi .masa. saya. benci. waktu. masa.
saya rindu waktu masa berdua lebih baik.

saya sudah terbiar hampir 2 minggu.
minggu dpn janji ya,kamu jgn bizi lagi?

saya mula rindu midvalley.bau kamu.itu penting.
::akibatmaukempismasamulajadimusuhdia.

9 comments:

Anonymous said...

nice pict. masa pasti ada. senyumlah.

intan kurus said...

kempis pon tuk ko gakkk!!!!!tp ak tausyg nye pasl ko xkisah.dulu 1st time mok ni ngorat ko pon time tayar pancit kan?=p

:8)~ ko pakai lg ke simbol ni?

sepul said...

midveli???? bau kamu? wahh sesuatu nih

intan kurus said...

tayar pancit sebab die.hakhakhakhakhakhakhak.

aloy_paradoks said...

eleh,,, tak jumpe kejap dah rindu..

FareeZan said...

tanpa nama: terima kaseh. :)

intanGEMOK: bodola.hakhakhak.ye aku msh igt tragedi di sri iskandar itu :P kdg2 pakaila hehe. lbh baik pakai tuh dr "SUGAR" hakhaktuuiii!

Sepul: apa?kamu mksd apa?

AloY: ah kau mmg slalu xsokong aku.lantaklah.aku perempuankan.mau rasa mcm perempuan.bkn mcm ko xnk mengaku :P

hazlynda kushairi said...

hahahahhahaa
aku setuju ngan aus~
tradegi tayar pancit kunun.
alasan je tuh!!!!!

balek bilik, rindu-rinduan lah.
hishhhhhh...................

FareeZan said...

betty: oit.tapi xla dpt bear besaw mcm aus.sape ek name die..:abg:ek aku igt lagik.gile.linda.lari.laju.kene.kejar.dengan.pakguard.haha.gelak.

intan kurus said...

hakhakhak.SUGAR ber kolestrol tinggi.leh potg kaki.xbleh pakai dahh.=P.ejan memang.mengeli jiwangg~xtau la sampai skrg die dah terre lipat duit jdi bentk lup ke blom.

hakhak.abg 2, 7 kepala leh letak dr telinge sampai ibu jari kaki.sambil layan pro(tet..tet..)"nasyid"