Monday, February 22, 2010

:: cepaT kasihan paDa aku!::

*sekarang ada 2 perkara mcm konpius.dan mcm menyampah.

1. sekali terlintas niat ikhlas kita nk buat baik / nk tlg org pasti dpt ganjaran pahala bukan?
tapi kalau pertolongan kita tuh diperlekehkan oleh org yg nk kita nk tlg tuh, terus buat niat ikhlas kite tu merundum jadi xikhlas seklip mata,,pahala tu akan ditolak balik?


2. bila aku pilih diam lebih bagus itu kadang2 buat mcm nk sepak je kepala2 org yg terus membiak mcm bagus.niat asal aku xnk semakkan keadaan sb tu aku pilh diam dan ikutkan saja .tapi bila aku diam dan xmelawan mcm2 plak jadi pada aku.dh kena aku diam lagi.dan smpai thp aku kena cari org yg kasihankan aku.

dah tu mcmane?niat aku selalu disongsangkan.

sekarang kamu semua kena kasihan pada aku.wajib.

bai.

7 comments:

syanaim said...

::uit sabar wahai saudari ejan..btw bila mau up gambar ni..huhu::

FareeZan said...

aku lupe ltk mane cable cmre :P hahaha nanti aku upload wokeh

sweet.ants said...

niat tu biar la kerana ALLAH baru la x sakit hati...anggap laa awk buat amal jariah dan bukan kerana nk tolong si polan tuh..hihik

Firol said...

buat je benda baik....memang kadang2 tu macam2 lah berlakunya tapi abaikan..

sophisticated bridezilla said...

buat bodo sudeh.
meh kaji soal kawen, lg best babe.
takyah nak feninkan pale.
jom jom jom....!!!!

intan kurus said...

ko memang natasha.

aloy_paradoks said...

kesiannya...