Tuesday, June 21, 2011

"Boy London"


ganjaran dapat no 1 hingga 5 dalam kelas masa darjah 1 sampai 6 hadiah yang aku tuntut mesti jam tangan. dalam banyak jam tangan babah hadiahkan paling aku ingat jam tangan "boy london." masa tu giler gempak kau pegi sekolah pakai jam tangan boy london. perghhh! jalan penuh bergaya tangan di dada. 4 beradik masa tu pakai jam tangan boy london pegi sekolah. pagi-pagi sebelum pegi sekolah abang aku masukkan dalam peti ais dulu nak tukar warna,.. jam boy london ni boleh tukar-tukar warna ikut suhu. dah kira habis gempaklah masa tu. balik sekolah letak lagi dalam peti ais.riwayat jam ni pun berakhir dalam peti ais.



tapi paling bangang aku pernah mintak jam tangan batman masa darjah 5 dekat kazen yang jadi cikgu aku. masa tu dapat tempat ke3 dalam kelas. ape jadah entah nak jam batman masa darjah 5 pulak tu.
haih nasib tak akil baliqh lagi masa tu kalau tak malu nak mengaku dekat mikael yang suka pakai jam ben10.


haih,,nostalgia.

*senyum

3 comments:

Qing Cai said...

swarovski jewelry
basketball shoes
karen millen dresses
mcm outlet
cheap michael kors handbags
true religion jeans
michael kors handbags
prada outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet
tiffany jewellery
michael kors outlet
black friday 2015
air jordan shoes
wedding dresses
nobis outlet
toms outlet
belstaff jackets
adidas outlet store
roshe run
futbol baratas
fitflop clearance
ugg outlet
polo ralph lauren
christian louboutin online
tiffany and co jewelry
soccer jerseys
ray ban sunglasses
winter coats
moncler jackets
cai20151020

dong dong23 said...

pandora jewelry
adidas originals
ray ban sunglasses
celine handbags
juicy couture
michael kors outlet clearance
ray ban sunglasses outlet
jordan retro
giuseppe zanotti
coach outlet
longchamp bags
jordans for sale
adidas trainers
louis vuitton outlet
coach outlet online
kevin durant shoes 8
michael kors outlet clearance
cheap jordan shoes
nike air force 1
air max 90
asics shoes
timberland outlet
nike outlet store
longchamp handbags
tods shoes
louis vuitton outlet
kate spade handbags
jordan retro 3
polo ralph shirts
christian louboutin shoes
gucci
ralph lauren polo outlet
michael kors outlet clearance
rolex watches
coach outlet
toms shoes
christian louboutin flats
fitflops sale clearance
louis vuitton
coach outlet store online
20167.23wengdongdong

郑佳颖 said...

prada eyeglasses
lebron 13 low
curry 3
hermes belt
stephen curry shoes
adidas outlet online
lebron shoes
lebron james shoes
jordan retro
michael jordan shoes