Tuesday, March 4, 2008

::ari maKaN2::

~pas keje smlm kiteowg g mkn sate kajang,...ujan2 pon redah g


ari mkn2 sb besday aku n derla antare kiteowg neh nk blah dah dpt keje br,..so aku dgn murah atinyer membelanje kengkawn buat skali skale,..skali skale jeh taw!




nasi pataya tuh aku nyer,..kiteowg order sate ayam 20 cucuk,sate daging 20 cucuk ngn sate ikan 10 cucuk...aku 1st time la mkn sate ikan,..ala rs ikan jeh tp xpuasla sb isi die sikit,..so kiteowg sj nk mengetest...ternyate servey dr rakan2 tidak suke sgt ngn sate ikan,..xtawla plk ikan pe die gune,..

acara makan pon bermule,..si pariz neh mmg kuat lantak tgkla smpi nk hirup kuah kacang dalam mangkok tuh,..si ayeen ske sgt dpt mkn hahahahahah..


ha kan dah ckp die kuat mkn smpai btg sate pon die nk mkn...hahahaha jambu buat muka ketat sb perut die dah ketat

oh kami sudey kenyang so kami ske ati,....sy suke ati bersama fazi



ha mamat neh lg sng ati hahahaha siap sandar lagi,..kekenyangan..hamboi santai npk



kami berusaha lg menghabiskan beberape cucuk lg sate yg tgl,..






disebabkan perot kami xlrt nk menampong lmk yg banyak,,tglla 4 cucuk lg sate,..sume xlrt dah,..so kenela lat ta li lat,..mmg keji dak2 neh,..last skali pastinye aku yg kene beskan 2 btg lg sb aku terkantoi temberang semase mentalilat n sb aku besday gal aku mknla tanpa kerelaan,..gle pe nk mnth ok sb dh peyut sudey penoh,..



farez+fareezan+fadzila= tp kami bkn adik bradik,..adik bradik seibu sesuan pon bkn






~pas mkn kami plg dgn ske atinyer,..smpi der mate nk pjm smbl2 drive hahahaha bak kate simpulan bhs ker peribahse ek?..errkk gendang gendot tali kecapi kenyang perot ske ati,.. hurrm pantun ek tuh? errkk pe2 je la!



"I keep my friends as misers do their treasure, because, of all the things granted us by wisdom, none is greater or better than friendship."

1 comment:

Anonymous said...

saya juga suke aktiviti makan...sebab itu sekarang saya sudah semakin kembang...tolong, takut gemuk sangat...gemuk sikit tak pe, gemuk banyak tak cantik :(

help! help! i need weight caunselor...