Monday, March 3, 2008

::minGGu kekeLuargaan::

~mg lps aku lik perak,..lame xlik kan maklumla keje cm aku mmg pyh nk besosial,...aku gerak dr ampg ngn m.ngh aku n sis yasmin pas keje,..mak ai ujan selebat2nye mmg la aku geram jeh tgk org kat kanan aku n blkg aku tido nyenyak sabaw je lah,ikt ati nk jeh aku pjm smbil drive huhuhu,..destinasi petame trus ke tapah jmp ank buah aku yg lame xjmp hurmmm sonok sakan dieowg jmp cik jan aka acik kicap(name timangan aku :P) so mg neh adalah minggu kekeluargaan heh,...


pas ke tapah soknyer aku lik umah jap hurrmmm xder sape kat umah pon mak jeh ngn abisam mmg bowink,..sb sume bz bekempen nyampah aku!




mY lil chibie yg mengandung jeh,..br bes pantang dah pegnet g hey actif
tul!






aksi ini dirakam sblm aktiviti tido ptg kami heh


~disebabkan kesibukan family aku yg melampau sb plhnry,..aku pon menumpgla aktiviti kekeluargaan mak ngah aku.kiteowg g mandi sungai kat lata kinjang..sonok gle sb aku dah lame xmandi sungai,.aku nympat gak la snap aksi2 kiteowg bermandi mande...

ank2 buah n mak2 buah yg kegilaan dapt mandi ayo tejun


puas la lik perak kali neh xder bowink sgt..hurrmm gnbo kat bwh neh pon aktiviti kekeluargaan aku gak..tp bkn la sbtu ahd lps xder ms nk hupdate blog arituh,..acu ina telah membelanje kami dinner bbq kat crown princess otel..makaceh acu!


mikhael si mate bulat ank buah aku yg sgt hyper,..ngh mkn mushroom sup


anjang(yg pegang pinggan tuh) si johan mkn smpi lebam


go acik go! ari mkn2 smpi lebam!

neh br 1st round






scnd round lak heh tuh la acu ina yg kat ujung skali tuh pki tdg grey tuh die baik sb banje kami mkn hehehe




mari bergambar ngn si mika mate bulat




neh aku nyer mknan lst skali eskem vanila slps berjaya menternak lmk yg bekilo2 hahaha




yasmin si keding ngn aku si belon yg sdg dipam2



~kembali ke alam nyata,..time bekerja sbnrnye neh isshhh!!! mlsnyer.....
daa~~





































































2 comments:

MOLY said...

seronotnyaaa gather ramai2 mcm nih ...

sangat bess makan2 ...
tambah kilo pong besss jugak !!

hehehehe
:D

FareeZan said...

tmbh kilo itu sudey semesti hikhik