Saturday, March 8, 2008

::mariLah mari kita Mengundi::

~aku tingat lagu ngundi 5thn lps,..
"marilah mari,kita mengundi
tunai kewajipan pd negara,.."

rsnye lagu tuh lg sdp dr version lagu ngundi skunk neh he...
~kalu taw nyayi tp xngundi watpela?hahahaha sori malaysia!

aku br jeh bes wat stry psl plhnry neh,..pg2 lg aku ngn si cameraman paris ke 3 kwsn lembh pantai,...
kwsn neh sharizat ngn izzah ngn n.periasamy betanding,..
kat kerinchi,mmg bapak meriah gle smpi aku seram nk msk,..huhu kami siap ttp lg stickr umno yg ada kat kamera hahahahaha
~ aku keje wat liputan jeh bknnye nk kondem maner2 parti tp tuk keselamatan aku ngn paris kami mik lgkh bejg2,..
semgt patriotik gle ah dieowg kt cni mklmla antre kwsn rebutan kerusi tepanas,..sharizat ngn izzah mmgla kecoh,..tp npk gy aku cm jaminla shahrizat mng,..:P

klako gle kalu dok lame2 kat ctu,..mcm2 bunyi ah dgr sdp ngn xsdp tuh jgn cite la,..msh bekempen lst minit tuk raih undi,..

~alhmdulilah kami blk dgn slmt tiada rusuhan lak kiteowg dgr antare kat kwsn wilyah persekutuan neh,..tp kat marang dah dpt berite dah der rusuhan kecoh gle.

~pe2pon trime kaseh buat rakyat malaysia yg telah menunaikan tggjwb korg,...

tugasan aku pas neh smpi pg sok arrgghhh kene g pwtc cover tuk kptsn lak mlm neh,..sok keje lg huurrmmmm,..lalallalala,..bosan dgn kerja,.. :(

::gnbo2 xsmpt nk upload nanti aku hpdate lg ,stry pon editor ngh edit nanti korg leh nengok keh~
CHOW!

No comments: