Monday, March 17, 2008

::skOoL oF arT::

di dlm bulatan merah itu adalah aku

~aku tejmp gnba lame neh kat dlm 1 cd huhu sayu nye tgk gnba2 dlm cd tuh,..gnba zaman diploma aku kat uitm perak,..xmanyak gnba yg tinggal sb manyak yg aku xburn,. sume dlm laptop aku n laptop aku dh teburn leh si penyagak mane nth mmg sialan!huh!



ahh sungguh indah zaman nie,..zaman br nk mengenal ape itu art n zaman br nk mengenal erti persahabatan,,.pe yg penting zaman aku kuwus keringla huhuhu x setembun skunk neh,..



kalaula diberi peluang kasik lik aku kat zaman ni la skunk aku kene pk la 2 3 kali nk g ke x huhu zaman nie la aku trk gle nk knl ape itu art,..mmg zaman betgkus lumusla buat aku,..bkn aku jeh kengkwn yg lain pon,..

disebabkan kiteowg neh secnd intake so umo xla sume sebaye yg dah tua bangke pon de gak seclass ngn aku,..jd mcm2 pangaila,..pe yg aku taw aku tesengeh skunk neh ble igt manyak saat indah yg kiteowg kongsi besame :) mcm2 hal,..plg ngeri nk igt class drawing ngn vcr hahaha mmg gle class 2,..dpt lak lect yg bpk tinggi die py art lgla penin,..tgk artwork yg kene koyak, artwork kene pijak ngn lect slamber bdk dieowg jeh,,.kene makila mcm2la,..mmg gle tp kami taw hasilnye itulah kami skunk neh eceh,,..alhmdulillah aku bthn gak smpi dpt dip,.fuuhh! n da bess degree pon,.
kalu ty pak guard kat uitm perak tuh manyak rekod mustila dak2 A.D (art&design) hahaha mane xnyer ade ker nk g class drawing kene pki bj kuwung?ah xdpt r,..lect kami pesan pki pkain yg slesa so kami pki jeanz n tshirt n slipar hahahaha

,..der yg dah kawen,smbg g blajo,dah ade ank pon der,yg dh keje n bejaye,. der yg becinta sesame sindri,n der yg dah xbetegur sape kuang,kuang,kuang,..


~akhirnye aku dpt gak abeskan dip in grahic n media digital,..alhmdulillah,..n aku igt g ms sume dpt result futher stdy,..ms 2 la plg sedey sb aku xdpt,..g cek, borg aku sgkot,..lst2 aku dpt course lain tp still 1 faculty gak la ngn dak2 nie,..aku dpt photography n creative imaging kat shah alam,..ala mmg menci gle,..tp mule2 je la,ble aku da msk poto lg bes rupenye huhuhu,..smpila aku da bes degre,..alhmdullilah,..insy bln 5 neh convo,..tp skunk aku bknla seorg potograper,tp repoter..ape dah jd? ala xpe at least aku da penah blaja dl poto in jurnalism lebey kureng je la tuh,..hehehe :)
::mis dis era gak sb ms nehla aku jmp my lil moo-moo a.k.a yayeed :P


















4 comments:

Lily.Lulu. said...

oooooooooo uitm shah alam jugak ..
ntah2 penah terserempak x dulu ..

uhuhu ~

faisal said...

kekadang bila ingat kengkawan lama mmg sayu hatikan,huhu...:) baru smlm call kengkawan u yg dah jumpe lebih 5 tahun dulu,huhu..

f a r e E z a N said...

lily> hurrmm xpasan laks lily course per?

faisal>oohh mmg sayu huhu,. sapela kwn i 2?

eiza said...

dulu pun penah amik gmbar kt fakulti ni...hehehe...