Thursday, July 3, 2008

::bLurr::

aku sgt blurr arinih
pepg dah kene g asgmnt seminar bola,..erkk seminar kejadahnye nth ngn aku2 skali msk dlm seminar tuh hurmm
now aku br bes buat itu story n sdg stdy utk esk..
stdyla sgt..aku kene sediakan soklan2 utk asgmnt esok..
esok aku kene g skolah seri sekamat
nk setelkan aku py laporan khas yg dah belapok hahaha
org lain sume dah nk siap aku jeh tehegeh2
ini bukan mslh aku mslh pengurusan(haha slhkan org laks)
yela ble aku buat appoinmnt sume xleh cikgu xderla pe la hangen aku..
mmg byk alasan kan?
aku kene cari sekolah pendidikan khas yang buat pembelajaran j-qaf
taw x j-qaf tuh pe?
nantila aku cite hikhik sb aku tgh mereng nie..smoge aku bejaye sok menintebiu especially pljr2 tuh..oh sgt sush kalu bkrja dgn kanak-kanak..kene pndai mik ati..n aku plg tkt esk kanak2 tuh semua yang kurang sempurna..mampuker aku nk amik ati dieowg..uhh sgt sush ati lagi kalu aku xtaw pe nk buat sok waaaaa!





2 comments:

MOLY said...

tatau j-qaf tuh ape ..
nnt citer eh

KiKiHanakO said...

ye arrr.. dah sattle habaq yo..

gwe ngak ngerti jugak..hikhik